Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@06:57:40 GMT

تجلیل از رتبه‌داران تهرانی مسابقات قرآن قوه قضائیه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۴۹۷۶

تجلیل از رتبه‌داران تهرانی مسابقات قرآن قوه قضائیه

مراسم تجلیل از رتبه‌داران تهرانی حاضر در دو مرحله پایانی مسابقات قرآن قوه قضائیه طی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه طی روزهای هشتم تا دهم بهمن‌ماه به میزبانی دادگستری کل استان فارس در شیراز برگزار شد.

مسابقات امسال در دو بخش شفاهی و کتبی برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش شفاهی شامل رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، اذان و بخش کتبی نیز شامل رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی و ... بود.

مهدی رمضانی در رشته حفظ کل، محمدهادی اسلامی در رشته حفظ ۲۰ جزء، حامد اشرفی در رشته ترتیل، میترا فروتن در رشته حفظ موضوعی، عاطفه بکشلو در رشته حفظ موضوعی، زهرا جعفری در رشته مفاهیم و فاطمه شفیعیان در رشته ترتیل از استان تهران به مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه راه پیدا کردند.

مهدی داودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران با اشاره به درخشش نمایندگان این استان در این مرحله از مسابقات اظهار کرد: مهدی رمضانی در رشته حفظ کل، رتبه دوم؛ محمدهادی اسلامی در رشته حفظ 20 جزء، رتبه دوم؛ حامد اشرفی در رشته ترتیل، رتبه سوم؛ فاطمه شفیعیان در رشته ترتیل، رتبه سوم و عاطفه بکشلو در رشته حفظ موضوعی، مقام اول این مرحله از مسابقات را دریافت کردند.

مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران تصریح کرد: مراسم تجلیل از رتبه‌داران ساکن استان تهران، حاضر در دو مرحله مهم و پایانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه(شامل 44 نفر از راه‌یافتگان) طی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسابقات قرآن قوه قضائیه مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه رشته حفظ موضوعی رشته ترتیل استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۷۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد

ایسنا/اصفهان مدیر جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد گفت: سومین دوره این مسابقات با حضور ۷۰۰ ورزشکار از مناطق مختلف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در ۱۱ رشته ورزشی برگزار شد.

علی مقبلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، بانوان در شش رشته و آقایان نیز در پنج رشته ورزشی از ۲۰ اسفند در حضور ۱۲ هزار تماشاگر در دو سالن ورزشی به رقابت پرداختند.    

وی افزود: جشنواره نوش‌آباد بعد از سه سال جایگاه خود را در منطقه فرهنگی کاشان پیدا کرده، به‌طوری که امسال چهار بازیکن از لیگ برتر و مهدی اسدشیر بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از بازی‌ها برای تیم‌های شرکت کننده، توپ زدند.

مدیر جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد، اظهار کرد: مسابقات فوتسال آقایان با حضور ۱۶ تیم با لیست ۱۲ نفره برگزار شد که در نهایت تیم «قزاآن» با حضور چهار بازیکن لیگ برتری قهرمان، تیم «فرش سیزان نوش آباد» نایب قهرمان و تیم‌های اتباع کاشان و شاهین به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

عضو شورای ورزش نوش‌آباد گفت: جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم «شهدای اردهال» رسید و «عیدمحمد باریک زهی» با ۹ گل زده به‌عنوان آقای گل مسابقات و «امیر مرادی» نیز به عنوان بازیکن فنی معرفی شدند.

وی افزود: در رشته فوتبال دستی، «امیرحسین تاج افروز» و «سیدعلی اصغر یدالهی» به طور مشترک قهرمان شدند. تیم جوانان کاشان نیز  قهرمان والیبال شد. «امیر رئوفی»در رشته شطرنج، «امیرمهدی عمیدی» در رشته هایرهاکی، «علی ابراهیمی» در رشته دارت و «عباس ارباب» در رشته تنیس به قهرمانی رسیدند.

مدیر جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد اظهار کرد: مسابقات بانوان در رشته والیبال با قهرمانی تیم «اتحاد نوش‌آباد» به پایان رسید. «زهرا نیک سرشت» در رشته شطرنج، «محدثه ناموری» و «فرزانه محمودی» در رشته دارت، « زینب جعفرنیا» و «فرزانه محمودی» در رشته دال پلان، خانواده کوهی در  رشته هفت‌سنگ و خانواده صفایی در رشته‌های طناب‌کشی و داژبال به قهرمانی رسیدند.

مقبلی تصریح کرد: اجرای این جشنواره‌ها فرصتی برای بهتر شدن فضای نشاط اجتماعی و تقویت یک حرکت فرهنگی برای شور و نشاط در جامعه است که با مشارکت بخش خصوصی و شورای شهر نوش‌آباد برگزار شد.

وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و رفع مشکلات این حوزه نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های مسئول است و انتظار داریم با توجه به استقبال شهروندان از مسابقات، این جشنواره در تقویم اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل و اداره کل استان اصفهان ثبت و حمایت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • رکوردشکنی بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۱۸+صوت
  • خبر‌هایی از برپایی محفل انس با قرآن و تجلیل از قرآن آموزان در شهمیرزاد
  • شرکت ۷۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد
  • طرز تهیه شیرین پلو با مرغ به روش تهرانی‌ها را بلدید؟