Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید کسی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که قدرت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده عصر دوشنبه در سالن سینما فجر اسلامشهر با تاکید بر اهمیت شرکت مردم در انتخابات اظهار داشت: نمایندگان باید منافع جامعه را بر منافع خود ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: دشمن قصد دارد از مشکلات برای نا امیدی مردم از نظام اسلامی استفاده کند که مردم با حضور پر شور پای صندوق رای آنها را شکست می‌دهند. 

ابتکار تشریح کرد: فرصت اثرگذاری مردم در آینده به واسطه خون پاک شهدا فراهم شده که نباید از کنار آن به سادگی بگذریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: بسیاری از ملت‌ها هنوز هم حق انتخاب برای آینده شان را ندارند و این دستاورد بزرگی است که پس از انقلاب اسلامی مردم ایران در اختیار دارند. 

ابتکار با بیان اینکه انتخاب نامزد اصلح توسط مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: مردم باید با هوشیاری نامزد شایسته را انتخاب کنند و به او رای دهند. 

وی افزود: حضور بخش خصوصی و مردم در اقتصاد همچنین توجه به حقوق جوانان، زنان و همه اقشار جامعه برای برقراری عدالت در شرایط فعلی بسیار مهم است. 

ابتکار با تاکید بر اینکه در ۴۱ سال گذشته با تمام سختی ها مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند گفت: باید کسی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که قدرت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را داشته باشد. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: امیدوارم همانطور که در ابعاد و عرصه های مختلف در دولت دوازدهم با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در راستای آبادانی شهرستان اسلامشهر فعالیت کنیم.

وی افزود: مبانی اصلی انقلاب با نگاه امام (ره) برای تعالی انسان ها شکل گرفته که نباید از آن ها فاصله گرفت. 

معاون رئیس جمهور در ادامه تشریح کرد:‌ باید ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) برای مردم گفته شود تا این بزرگوار برای مردم شناخته شود. 

ابتکار توضیح داد: انقلاب اسلامی بر پایه‌های تعالیم انبیا و آموزه‌های ائمه اطهار شکل گرفته است که همه مسؤولان باید به این رکن مهم توجه داشته باشند. 

وی تشریح کرد: ایستادگی حضرت فاطمه زهرا (س) پای حقیقت را باید سرلوحه رفتار خود قرار دهیم. 

انتهای پیام/ 67065

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی زنان خانواده جمهور در امور زنان و خانواده معاون رئیس جمهور رئیس جمهور کسی به مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری این نکته که انقلاب اسلامی انقلاب، معنویت و انسانیت بود، خواستار اختصاص سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به این دو مقوله شد.

آیت‌الله لطف الله دژکام امروز، ۵ اردیبهشت در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب معنویت و انسانیت بود و سرفصل خدمات انقلاب اسلامی را ما باید به این بخش اختصاص دهیم، گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت معنوی بود که در روزگار خالی شدن جهان از معنویت، مردم را به پیروی از تعالیم قرآن کریم و فریاد پر تاثیر امام راحل دعوت کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه این معنویت، تنها به بحث عواطف انسانی محدود نمی‌شود، گفت: چیزی که پیشنهاد انقلاب اسلامی برای همه جهان بشریت است، حاصل دعوت ۱۲۴ هزار پیامبر است و از این موضوع نباید غافل باشیم و باید این پیام انقلاب اسلامی با یک طنین خیلی قوی‌تر به جامعه ما و جهان پیرامون ما مخابره شود.

آیت‌الله دژکام افزود: متاسفانه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، چون یک گفتمان عدالت خواهی در دنیا وجود نداشت و خود ما هم رسانه قدرتمندی نداشتیم، بحث عدالت‌خواهی، احسان و نیکوکاری نتوانست در جنبه اصلی خود که پیام انقلاب باشد نقش‌آفرینی کند و گاهی به نظر می‌آید که فقط چند موسسه در کار خِیر سهیم هستند، در حالیکه این تنها یک گوشه کار است.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم یک نفر از جامعه بشری را به سمت کارهای نیک هدایت کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم، گفت: ما با این حرکت می‌خواهیم پیام کمیته امداد و پیام عدالت‌خواهی امام راحل را به همه جهان، ولو با یک کار کوچک، گوشزد کنیم.

به گزارش ایسنا، در مراسم تجلیل از خیرین استان فارس، از خانواده شهید محسن صداقت که در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید نیز تجلیل شد.

شهید صداقت تا آخرین روزهای عمر خود، سرپرستی ۱۵ کودک یتیم را برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود