Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در این هفته، پوشش امدادی ۶۸ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۳۷۵ حادثه دیده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بازه زمانی ۱۹ لغایت ۲۵ بهمن ماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۵ حادثه جاده‌ای، ۱۵ حادثه شهری، ۲۱ مورد خدمات حضوری، ۴ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۱ حادثه کوهستان، ۱ حادثه ساحلی و ۱ مورد خدمات مناسبتی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت ۲ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۳۷۴ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۰۴ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در ماموریت‌های یادشده مشارکت داشتند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان امدادرسانی حوادث جاده ای جمعیت هلال احمر استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمد دریایی با اشاره به ماموریت هلال‌احمر در زمینه آموزش همگانی گفت: با توجه به تعداد بالای مسافر در نوروز و استفاده بسیاری از آنها از خدمات هلال‌احمر در ورودی شهر‌ها و مراکز تفریحی، آموزش مردم در راستای فرهنگ سازی خود امدادی و دیگرخدمات امدادی صورت می‌گیرد.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه بیش از ۴۰ مربی این جمعیت در این مدت در ایستگاه‌های نوروزی حضور داشته اند، افزود: بر این اساس از آغاز طرح ملی امدادونجات نوروزی تا ۶ فروردین به ۷ هزار و ۶۸۵ نفر در پست‌های خدمات بشردوستانه کمک‌های اولیه به صورت تک مهارتی و ایستگاهی آموزش داده شده است.
دریایی گفت: عمده‌ترین مباحث آموزشی ارائه شده شامل؛ احیای قلبی ریوی، کنترل فشارخون، مسمومیت غذایی به ویژه در حین سفر، اقدامات لازم در خفگی‌ها و رعایت بهداشت فردی در برابر بیماری‌های مسری بوده است.

دیگر خبرها

  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر
  • امدادرسانی به ۲۸ حادثه در استان سمنان/ میامی رکورددار حوادث شد
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان
  • هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کرد