Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: شرایط جغرافیایی و بروز حوادث مختلف طبیعی و انسانی می‌طلبد تا ناوگان امدادی هلال احمر آذربایجان‌غربی به ویژه در خصوص آمبولانس و خودروهای پیشرفته تجهیز شود.

وی ادامه داد: تلاش‌های هلال‌احمر در مدیریت بحران و رسیدگی به حادثه‌دیدگان جای قدردانی دارد اما رسیدگی به موقع و درست در بحران‌ها نیازمند امکانات لازم و پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: در طرح امدادی زمستان امکانات امدادی از نقاطی که درگیر برف و کولاک نیست به مناطق غربی ارسال می‌شود.

«حامد سجادی» در این جلسه با پاسخ مثبت به مطالبه استاندار، برای تجهیز ناوگان امدادی هلال‌احمر آذربایجان غربی از جمله تامین آمبولانس قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا بیش از ۲۰ پایگاه ثابت، کوهستانی، شهری و بین شهری امداد و نجات در فصل پاییز و زمستان امسال برای کمک به مسافران در آذربایجان‌غربی فعال است؛ همچنین بیش از ۱۲ هزار نجات‌گر، امدادگر تخصصی و عوامل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات به طور روزانه آماده‌باش هستند.

امدادرسانی در سوانح جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر محمدمهدی شهریاری ناوگان امدادی هلال احمر جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:این طرح، جلب مشارکت‌های مردمی به نفع بیماران و خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود و تامین مستقیم نیاز‌های خانواده و کرامت اجتماعی آنها از اهداف این طرح ملی در سال ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: در آذربایجان غربی این طرح با مشارکت ۲۵۰ نفر از خیرین و حامیان سلامت و کرامت اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:داوطلبان حامی و خیرین طرح سلامت و کرامت توانستند در این طرح به ۵ هزار نفر خدمات سلامتی و حمایتی را در قالب ویزیت رایگان پزشکی، پیراپزشکی و بسته‌های غذایی، به ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان در سراسر استان آذربایجان غربی در سال گذشته ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی