Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با طلاب، روحانیون، دانشجویان و فعالان فرهنگی اهواز در مصلی امام خمینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در نشست صمیمانه با جوانان فعال و انقلابی اهواز در مصلای این شهر، با اشاره به ضرورت کادرسازی و تقویت کار تشکیلاتی در بین جریان انقلابی اظهار داشت: اگر بخواهیم یک مجلس قدرتمند تشکیل دهیم باید کادرسازی کنیم و الا انتقاد کردن ساده است و همه بلدیم انتقاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما ابتدا باید تمام تلاشمان را بکنیم که مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، گفت: در این فرصت باقی مانده اولویت و تلاش اصلی ما باید این باشد یک انتخابات پرشکوه برگزار شود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر انتخابات ضعیف برگزار شود طبیعتا یک مجلس ضعیفی خواهیم داشت. در حالی که مجلس قوی می‌تواند دولت ضعیف را وادار به کار بیشتر و خدمت رسانی کند.

موسوی‌فرد در بخش دیگر سخنان خود و با اشاره به ویژگی‌ها و ملاک‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نمایندگان انقلابی عنوان کرد: اهواز مرکز استان است و باید سه نماینده در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند تا بتوانند آبروی استان را حفظ کنند.

وی با انتقاد از هزینه‌های چند صد میلیونی و بعضا میلیاردی برخی از کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: کاندیدایی که اینگونه میلیاردی هزینه می‌کند و به مردم توجه ندارد به درد مجلس آمریکا می‌خورد نه مجلس جمهوری اسلامی.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: اینگونه نیست که من از کنار این نحوه تبلیغات غیرقانونی و نامتعارف برخی کاندیداها ساده عبور کنم و در مقابل  ریخت و پاش‌ها و تخریب شهر توسط آنان سکوت پیشه کنم.

موسوی‌فرد بیان کرد: در یک خیابان 100 متر می‌بینیم صدها عکس یکی از کاندیداها کنار هم چیده شده است، اگر این کاندیدا به اسلام تقید داشت آیا  بدون اجازه اهالی آن خانه و بدون کسب رضایت از آنان دیوارهای خانه‌شان را پر از کاغذ و چسب می‌کرد؟ فردای انتخابات این شهرداری است که مجبور می‌شود صدها میلیون از پول مردم را هزینه کند تا بتواند شهر را به وضعیت سابق بازگرداند.

وی گفت: شهرداری فضایی را مشخص کرده است برای تبلیغات انتخابات اما می‌بینیم یکی از کاندیداها تمام آن فضا را پر از پوسترهای خود کرده است و حتی جایی برای یک نفر دیگر هم نگذاشته است، آیا این مصداق حق الناس نیست؟ او که از حالا اینگونه خودخواه است فردا که وارد مجلس بشود چه کار خواهد کرد؟ آیا چنین افرادی لیاقت نمایندگی مردم در مجلس را دارند؟

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: اگر من جای شورای نگهبان بودم همین الان برخی از این کاندیداهایی که اینگونه با بیت المال و حق الناس رفتار می‌کنند را رد صلاحیت می‌کردم. کاندیداهایی که اینگونه ریخت و پاش می‌کنند فردای انتخابات خدا می‌داند چه بر سر مردم می آورند.

موسوی‌فرد با خطاب قرار دادن نیروهای جوان انقلابی عنوان کرد:  به شما می‌گویم شما آتش به اختیارید و همین الان بروید و بین مردم فضای ایجاد کنید و بگویید که چنین افرادی نباید وارد مجلس بشوند، و تلاش کنید کاندیداهای مردمی انتخاب شوند.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه برخی از دانشجویان، طلاب و روحانیون به بیان دغدغه و افکار خود پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات موسوی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد»، گفت: بعد از این عملیات موجی از شادی سراسر دنیا را فراگرفت.   به گزارش ایسنا، علی رضایی با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم اظهار کرد: اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی شد و کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد در حالی که فکر نمی‌کرد در واقع از مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بطور خاص از سپاه سیلی محکمی بخورد.   وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربناها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد می‌کند.   این نماینده مجلس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد چراکه می‌ترسد که مشکلات بعدی برای او پیش بیاید»، عنوان کرد: اسرائیل سالهاست که در حق ملت فلسطین ظلم می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران آمد و مستقیماً وارد عمل شد و جواب این رژیم جعلی را با موشک و پهپاد داد. مشاهده کردیم که بعد از عملیات «وعده صادق» همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم ایران و جهان خوشحال شدند.    رضایی در پایان گفت: عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد و بعد از این عملیات موجی از شادی در سراسر دنیا مسلمانان و غیر مسلمانان و آزادی خواهان را فرا گرفت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • اقدام تنبیهی سپاه شرارت اسرائیل را از بین می‌برد