Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اعلام آمار حوادث آبان ماه، برعهده شورای امنیت کشور است.

عباس مسجدی آرانی درباره اعلام آمار حوادث آبان ماه، گفت: ما آمار را به شورای امنیت ملی کشور ندادیم بلکه آمار را به شورای امنیت کشور ارسال کرده‌ایم. رییس شورای امنیت کشور، وزیر کشور است و حتما بر اساس مصالحی می‌توانند آن را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارائه آمار حوادث اخیر، برعهده شورای امنیت کشور است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره موضوعه مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر پاسخش به سخنان رییس‌جمهور در اینکه آمار کشته‌شدگان اعتراضات آبان‌ماه در اختیار پزشکی قانونی کشور است؟ گفت: من پاسخی خطاب به آقای روحانی ندادم. ما سازمانی تخصصی هستیم و پاسخی نداده‌ایم.

وی در پایان گفت: وزارت کشور مسئول اعلام آمار مربوط به اغتشاشات آبان ماه است نه سازمان پزشکی قانونی.

حجت‌الاسلام روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۲۷ بهمن در پاسخ به پرسش خبرنگار نیویورکر مبنی بر تعداد کشته‌های آبان ماه گفت: در این حادثه رسانه‌های خارجی مبالغه عجیب و غریبی کردند. صد نفر صد نفر بالا بردند تا هزار نفر را رد کردند. از ابتدا هم گفته بودم مشخص شوند کسانی که از نیروهای خودی، بسیج، انتظامی، مردم عادی و عابر مشخص شوند و آن‌هایی که جزو معترضین بودند، به مرکز نظامی تهاجم کردند مشخص شوند. این آمار در اختیار پزشکی قانونی کشور است. آن‌ها می‌توانند اعلام کنند و مشکلی نیست. آمار واقعی با آمار در رسانه‌ها فاصله زیادی دارد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان پزشکی قانونی پزشکی قانونی کشور شورای امنیت کشور آمار حوادث آبان اعلام آمار مشخص شوند رسانه ها آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس انرژی اتمی در ادامه افزود: راکتور تحقیقاتی تهران قبلا با سوخت ۹۰ درصد فعالیت می‌کرد اما سوخت آن را به ما ندادند؛ ما قصد تولید سوخت بالای ۵ درصد نداشتیم.

ما برای رسیدن به رادیوایزوتوپ‌ها نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم و دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است.

کد خبر 846488 برچسب‌ها هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه دارو پزشکی

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد