Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

هانیه توسلی بازیگر فیلم‌های «بی صدا حلزون» و «جهان با من برقص» در آخرین پست اینستاگرامی خود تصاویری از منطقه کَلوت کویر لوت را منتشر کرد.

" چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون "

حامد کمیلی بازیگر برجسته سینما و تلویزیون، تیزر فیلم «خوب، بد، جلف ۲» را در صفحه اینستاگرامش بازنشر داد.

" رونمایی از تیزر رسمی «خوب بد جلف۲؛ ارتش سـری» در آستانه اکران
همزمان با آغاز اکران عمومی، نخستین تیزر فیلم سینمایی «خوب بد جلف۲؛ ارتش سـری» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی رونمایی شد
اکران «خوب بد جلف۲؛ ارتـش ســری» از ۲ روز دیگه در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌شود؛ با پیش خرید بلیت، جزو مخاطبان اولیه ارتش ســری باشید "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

داریوش فرضیایی مجری کودک و نوجوان با نام هنری «عموپورنگ» ویدیویی از بخشی از برنامه زنده اش در تلویزیون منتشر کرد و نوشت:

" «اینقدر اون اسکاج رو تکون نده»
یادش بخیر هروقت ابراهیم شفیعی این کلاه گیس رو سرش میذاشت یاد اسکاج ظرفشویی میفتادم، از بس زبر و سفت بود "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سارا بهرامی بازیگر فیلم‌های «لتیان» و «سرکوب»، عکسی از خودش در سکانسی از سریال شبکه خانگی «کرگدن» منتشر و متنی درباره نقشش نوشت.

رها بودن خیلی کار سختیه، باور کنید، اینو من می‌گم که رهارو زندگی کردم... برای رها بودن اول از همه باید بتونی با سرعت تمام بدویی، با سرعت تمام... یک جهان مانع سر راهت هست، باید بتونی تک تکشونو رد کنی... باید عاشق باشی، باید اعتماد کنی، باید ساده باشی، باید بخندی، باید گریه کنی، باید دروغ بشنوی، باید دروغو بازی کنی، باید فریاد بزنی، باید بی اعتماد بشی، باید رودست بخوری، باید بپذیری، باید سکوت کنی، باید بمیری... رها بودن خیلی کار سختیه...، اما اگه از من بپرسید: من، باز هم رها بودنو انتخاب می‌کنم. پای رها بودن وایسی، هیچ وقت نمی‌بازی. و، اما از این جا به بعد، من هم مثل شما منتظرم تا ببینم سرنوشت آدم‌های قصه، مارو تا کجا می‌بره...
پ ن اول:خسته نباشید به همه‌ی رفقای کرگدنی، درخشش شما آرزوی منه...
پ ن دوم:دلم می‌خواد نظر شمامخاطب‌های عزیز کرگدنو بدونم، اینجا برای من بنویسید. "

علی جهانبخش با نام هنری «بابک» هنرمند موسیقی کشور نیز عکسی از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

" زندگی سخت است.
اما من از آن سخت ترم "

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی تصویری در صفحه شخصی اش به همراه دخترش سوفیا منتشر کرد.

" تو مرا جان و جهانى چه کنم جان و جهان را ... جان عزیزانم و عزیزانتان سلامت باد "

مهدی احمدوند هنرمند موسیقی کشور نیز با انتشار عکسی به خودش جمله‌ای برای مخاطبانش نوشت.

" هیچ کس نمی‌تواند به تنهایی از زیبایی‌ای که درک میکند لذت ببرد. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی فضای مجازی بازیگر سینما بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون خوب بد جلف۲ رها بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال 1400 برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.

در ادامه بررسی های بیشتر مشخص شد که مرگ خانم بازیگر خودخواسته بوده است. با روشن شدن این حقیقت، ‌پرونده مختومه شد اما چند روز قبل مادر این بازیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و از جوان آشنایی شکایت کرد. وی گفت: به تازگی متوجه شدم که دخترم با مردی جوان در ارتباط بوده و ظاهرا او دخترم را به خودکشی ترغیب کرده است. مرد جوان با دخترم اختلاف داشت و کارش این بود که بازیگر به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می کرد.

با شکایت مادر خانم بازیگر، پرونده مجددا به جریان افتاد و مرد جوان به دادسرای جنایی تهران احضار شد. وی گفت: من خانم فکور را برای بازی در فیلم به یک تهیه کننده معرفی کرده بودم و آشنایی ما از همان زمان شکل گرفت. ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم و به هیچ عنوان وی را ترغیب به خودکشی نکرده ام.

وقتی تحقیقات تکمیل و مشخص شد شواهد و سندی مبنی بر اینکه وی در ترغیب خانم بازیگر نقش داشته باشد،‌وجود ندارد، بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای مرد آشنا را صادر کرد و پرونده مختومه شد.

کد خبر 846426 برچسب‌ها خودکشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟