Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:14:00 GMT

ظرفیت‌های اسکان نوروزی در استان یزد پیش‌بینی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۲۳۱

ظرفیت‌های اسکان نوروزی در استان یزد پیش‌بینی شود

هما خورشیدی روز دوشنبه در نشست خدمات سفر شهرستان میبد افزود: اطلاعات و آمار خدمات سفر و همچنین ظرفیت ها  باید از طریق سامانه اعلام شود .

وی در ادامه به درخواست نصب تابلو در مسیرهای مواصلاتی اشاره کرد که باید در صورت نیاز از طریق شهرداری‌ها  به دبیرخانه خدمات سفر استان ارائه شود.

این مسئول به صدور مجوز و همکاری با برگزارکنندگان رویدادهای گردشگری در جهت ایجاد شورو نشاط و همچنین معرفی مسیرهای گردشگری ، معرفی محصولات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..اشاره کرد.

خورشیدی استقرار راهنماها در مناطق گردشگری ندوشن را نیز یادآور شد که افرادی که می‌توانند در قالب تشکل مردمی فعالیت داشته‌باشند، باید تشکل خود را معرفی کنند تا برای راهنما بودن در این منطقه تحت آموزش قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد هم گفت: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا تعطیلات عید لازم است ادارات مرتبط گزارش کار فعالیت‌های خود را برای برنامه‌ریزی بهتر ارائه دهند.

فرزین خادمی افزود: با توجه به مصوبات نشست‌های قبل مقرر شده بود تا ادارات گزارش کار پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اقدام را برای ایجاد هماهنگی ارائه نمایند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌هایی که مقرر شده بود، تشکیل کمیته‌های برنامه ریزی و رسیدگی به شکایات خدمات سفر ، کمیته اجرایی خدمات انتظامی و ترافیک شهری ، اسکان و رفاه ، امداد و نجات ، خدمات بهداشت ، سلامت و محیط زیست ، اطلاع رسانی و تبلیغات ، کمیته اجرایی نظارت بر تنظیم بازار و کمیته اجرایی حمل و نقل و خدمات سفر را یادآور شد.

رییس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی میبد هم با اشاره به برنامه‌های ایام عید مانند تعیین محل هایی به نام نوروزگاه ، توزیع نقشه و بروشور در اماکن تاریخی ، برگزاری جشنواره‌ها و... ، به اقدامات انجام شده نظیر مرمت های اضطراری و ساماندهی معابر گردشگری ، نورپردازی و آمار گردشگران سال گذشته اشاره کرد.

رسول مشتاقیان افزود: سال گذشته آمار اسکان مدارس را ۲۳ هزار و ۹۲۵ نفر ، هتل‌ها را ۲ هزار ۴۷۳ نفر و بومگردی‌ها را ‌یک هزار و ۶۲ عنوان کرد.

وی آمار بلیط فروخته شده به بازدیدکنندگان نارین‌قلعه را از ۲۵ اسفند  ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ را ۲۲ هزار و ۴۴۵ نفر ذکر کرد.

در این نشست به خدمات امداد و نجات و تقویت گشت ویژه ، مشکلات حوزه گردشگری در بخش ندوشن ، مهیا کردن لیست کشیک‌های صنفی ، برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره‌ها به خصوص جشنواره سوغات ، مرمت بناهای تاریخی ، حفظ آثار تاریخی  و...اشاره شد.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.     

برچسب‌ها سلامت میبد یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت میبد یزد سلامت میبد یزد کمیته اجرایی برنامه ریزی خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

 فرهاد فرامرزیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشار‌ها نیز شاهد کار‌های ارزشمندی در استان هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است، این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت فرزندآوری و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این میزان ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی