Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@14:03:52 GMT

لایروبی ۶ کیلومتر از رودخانه‌های آستارا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۲۷۹

لایروبی ۶ کیلومتر از رودخانه‌های آستارا

آستارا – فرماندار آستارا از لایروبی ۶ کیلومتر از بستر رودخانه‌های این شهرستان، با هدف مقابله با سیلاب و تأمین مصالح طرح‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،فرماندار آستارا از لایروبی ۶ کیلومتر از بستر رودخانه‌های این شهرستان، با هدف مقابله با سیلاب و تأمین مصالح طرح‌های عمرانی خبر داد.

حسن رستم زاد عنوان کرد: امسال در حوزه مدیریت بحران برای جلوگیری از سیلاب رودخانه های شهرک هجرت، لمیرمحله و کانرود با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیواره ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هفت رشته رودخانه در آستارا جریان دارد و دولت در سال جاری برای تقویت آب شرب روستایی ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده و توسعه شبکه انتقال و تعمیر تجهیزات آبرسانی از جمله این خدمات است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لایروبی رودخانه آستارا لایروبی ۶ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،تورج فروزنده اظهارداشت: در سال گذشته بخشی از محلات منظریه تحویل شهرداری شهرکرد شد که در این راستا خدمات عمرانی شامل زیرسازی، آسفالت، محوطه سازی و... با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارائه شد.

وی افزود: همچنین در حوزه فرهنگی شامل نصب المان، دیوار نگاری و نقاشی دیواری نیز اقداماتی با اعتباری حدود ۳ میلیارد تومان انجام شد.

مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد در منظریه بیان کرد: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیر خریداری و با اسفالت تولید شد معابر منظریه آسفالت شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895741

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • لایروبی و احیای ۴۶ کیلومتر از قنات‌های اصفهان
  • لایروبی و احیا ۴۶ کیلومتر از قنات‌های اصفهان
  • لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته
  • ۵.۳ کیلومتر از رودخانه های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد
  • لایروبی بیش از ۵۲ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه
  • لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه
  • لایروبی انهار کشاورزی لنگرود