Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،استقلال فرهاد مجیدی امروز یازدهمین بازی‌اش را پشت سرمی گذارد. آبی پوشان برای این بازی به دنبال نباختن و پس‌ازآن گرفتن 3 امتیاز هستند.آبی پوشان در 10 بازی گذشته سرمربی جوان استقلال آمار بسیار جالبی از خودشان به‌جا گذاشته است.تعداد گل‌های زده و نتایجی که تیم فرهاد گرفته نشان می‌دهد او دست‌کم تاکنون به‌عنوان سرمربی استقلال با نمره خوبی قبول‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

5 بازی در لیگ هجدهم

فرهاد مجیدی فصل گذشته با اخراج وینفرد شفر آلمانی در 5 بازی سرمربی استقلال بود.3 بازی در لیگ برتر و 2 بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا که در هیچ‌کدام از آن‌ها بازنده نبود. در لیگ برتر موفق شد استقلال خوزستان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.ایسما گونکالوس، رضا کریمی، مرتضی تبریزی و علی کریمی برای استقلال گلزنی کردند.گل‌های دوم و سوم آبی‌ها در دقیقه 86 و 90 به ثمر رسید. آن‌ها در آبادان هم میهمان صنعت نفت بودند که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. هرچند با مردود اعلام کردن گل سالم روح‌الله باقری روی پاس مهدی قائدی بود که به دلیل اعتراض شدید فرهاد مجیدی اخراج شد. در این مسابقه اشتباه داوری اجازه نداد تا فرهاد و شاگردانش این بازی را هم با برد پشت سر بگذارند و شانس آن‌ها برای قهرمانی در هفته یکی مانده به آخر لیگ کاملاً از دست رفت. هفته آخر هم سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی با نتیجه2 بر یک مغلوب شاگردان مجیدی شد.آن‌هم در شرایطی که تیم نادردست نشان برای بقا در لیگ برتر به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت تا به‌جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بماند.مهدی قائدی و مرتضی تبریزی گل‌های استقلال را زدند.وریا غفوری هم پنالتی که قائدی از حریف گرفته بود را خراب کرد. با این برد استقلال با فرهاد مجیدی یک امتیاز بیشتر از پدیده مشهد گرفت و موفق به کسب سهمیه آسیایی شد. اولین بازی استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا جدال با الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی بود. آبی‌ها برای صعود از گروه مرگ باید برنده از این میدان خارج می‌شدند.گل روزبه چشمی در دقیقه 53 بازی با گلی که حریف در دقیقه 55 زد خنثی شد تا با این نتیجه بازی هفته آخر برابر العین تشریفاتی شود. استقلال در خانه حریف با گل‌های محمددانشگر و مرتضی تبریزی 2 بر یک برنده شد. به‌این‌ترتیب استقلال فرهاد مجیدی در لیگ هجدهم با 9 گل زده و 5 گل خورده و 3 برد و 2 مساوی در 5 بازی، آمار  نسبتاً خوبی از خودش به‌جا گذاشت. تبریزی با 3 گل زده در این 5 بازی بهترین گل زن تین فرهاد بود.

5 بازی در لیگ نوزدهم

در لیگ نوزدهم آندره آ استراماچونی از ادامه همکاری با استقلال سرباز زد تا دوباره نیمکت سرمربی آبی‌ها به این مربی جوان برسد. با به تعویق افتادن بازی فولاد خوزستان و استقلال در هفته هفدهم، شروع کار فرهاد مجیدی بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بود. آبی پوشان در شرایط سخت موفق شدند در یک بازی برتر بت 2 گل شیخ دیاباته و یک گل وریا غفوری الکویت را در دوبی شکست دهد. آن‌ها در دومین بازی پلی‌آف هم الریان را در خانه‌اش با نتیجه 5 بر صفر شکست دادند. مهدی قائدی و ارسلان مطهری هرکدام 2 گل زدند و شیخ دیاباته هم یکی ازگل‌ها را زد. بازی سوم استقلال در لیگ برتر و مقابل نفت مسجدسلیمان بود که با گل‌های مهدی قائدی و ارسلان مطهری این بازی را هم با نتیجه 2 بر یک شکست دادند. دربی برگشت چهارمین بازی استقلال فرهاد بود. این بازی باوجود 2 گل ارسلان مطهری با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.پنجمین بازی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در به میزبانی الشرطه عراق بود که با گل به خودی مدافع حریف این بازی یک‌بریک تمام شد. به‌این‌ترتیب فرهاد مجیدی در لیگ نوزدهم تا اینجا با 13 گل زده،4 گل خورده،3 برد و 2 مساوی در 5 بازی آمار بهتری از فصل قبل از خودش به‌جا گذاشته است. ارسلان مطهری با 5 گل زده بهترین گل زن تیم فرهاد تا اینجای کار است.

کارنامه خوب فرهاد

درمجموع فرهاد مجیدی تاکنون 10 بازی سرمربی استقلال بوده است. 5 بازی در لیگ برتر و 5 بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا که  در هیچ‌کدام هم بازنده و مغلوب نشده و حاصل آن  3 برد و 2 مساوی در لیگ برتر و 3 برد و 2 مساوی در لیگ قهرمانان آسیا بود.در 5 بازی آسیایی تیم او 12 گل زده و فقط 3 گل دریافت کرده است. در لیگ برتر هم تیم او 10 گل زده و 6 گل خورده دارد. درمجموع استقلال مجیدی در 10 بازی 22 گل زده و 9 گل خورده از خودش به‌جا گذاشته که  عملکرد قابل‌توجهی است!حالا باید دید مجیدی در بازی امروز مقابل الاهلی که یازدهمین بازی او به‌عنوان سرمربی استقلال محسوب می‌شود چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد و علاوه بر حفظ رکورد شکست‌ناپذیری می‌تواند کارنامه‌اش را به‌ویژه در لیگ قهرمانان آسیا ارتقا بدهد یا نه؟   

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی در لیگ سرمربی استقلال برد و 2 مساوی استقلال فرهاد لیگ نوزدهم بازی استقلال ارسلان مطهری مرتضی تبریزی لیگ برتر خودش به جا جا گذاشته مهدی قائدی بازی در لیگ آبی پوشان گل خورده گل زده آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام کرد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: آخرین سناریوی واگذاری استقلال و پرسپولیس + جزئیات

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیکان تهران - هوادار تهران

داور: فرزاد منصوری کمک ها: حمیدرضا افشون، آبتین زاهدی و مهرداد خسروی؛ ناظر: حاتم بک پور

گل گهر سیرجان - استقلال خوزستان

داور: محمدرضا تارخ؛ کمک ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی؛ ناظر: یدالله جهانبازی

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

داور: علی اصغر مومنی؛ کمک ها: محمد عطایی، دانیال باشنده و میثم حیدری؛ ناظر: مسعود مرادی

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نساجی مازندران - تراکتور

داور: علی صفایی؛ کمک ها: محمدعلی پورمتقی، صالح عرب آبادی و علی بای؛ ناظر: محمدرضا فلاح

استقلال تهران - شمس آذر قزوین

داور: وحید کاظمی؛ کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف؛ ناظر: حسن کامرانی فر

فولاد خوزستان - مس رفسنجان

داور: امیر ایار؛ کمک ها: علی اکبر نوری، اسماعیل احمدی و یعقوب آشوری؛ ناظر: ابوطالب طاهریان

یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳

ذوب آهن اصفهان - آلومینیوم اراک

داور: سعید رحیمی مقدم؛ کمک ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور

ملوان بندر انزلی- سپاهان اصفهان

داور: مرتضی منصوریان؛ کمک ها: حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی؛ ناظر: فریدون اصفهانی

کد خبر: 1227487 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی