Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@13:32:25 GMT

جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۴۷۲

جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف استعفا کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام جلیل محبی عصر دوشنبه در حساب کابری شخصی خود در این توئیت آورده است: استعفای بنده شنبه صبح قبل از ارائه لیست متخصصین نوشته شده است؛ به علت مسافرت حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استعفا به صورت تلفنی داده شد.

حجت الاسلام صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز اعلام کرد: «بنده مخالفم، لکن اگر اصرار بر شرکت در رقابت‌های انتخاباتی دارید اشکالی ندارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز دبیری برای ستاد معروف به معروف و نهی از منکر معرفی و منصوب نشده است.

محبی مدرک دکتری خود را در حوزه حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق اخذ کرده است.

وی مدیریت دفتر مطالعات حقوق مجلس شورای اسلامی را در سابقه خود دارد. علاوه بر این محبی در سابقه فعالیت‌های خود ریاست بخش جرم شناسی قوه قضائیه را نیز عهده دار بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ستاد امر به معروف جلیل محبی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: باتوجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که باید نیروی انتظامی فضای عمومی جامعه را سلامت حفظ کنند و اجازه ندهند که گناه در جامعه علنی شود، تا عفت عمومی در جامعه رعایت شود، دستگاه‌ها قوی‌تر عمل کرده اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری بابیان اینکه دستگاه‌ها در زمینه حجاب وعفاف در دانشگاه‌ها و مدارس خوب ایفا نکردند، گفت: مسئولان فرهنگ وارشاد اسلامی در زمینه مد لباس و پوشش وجلوگیری ازتولید لباس‌هایی که به عفاف عمومی ضربه می‌زند موظف هستند نظارت داشته باشند و تولید کنندگان را تشویق به تولید لباس‌های مناسب با حجاب عمومی کنند.


دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان افزود: این موضوع این‌گونه نیست که صرفاً در دستگاه انتظامی باشد؛ بلکه همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضائی استان هم برای رعایت قانون در جامعه هماهنگ با همدیگر به صحنه آمدند.


او گفت: همه دستگاه‌های دولتی، بسیج وسپاه، ستاد امربه معروف ونهی از منکربا محوریت دادگستری و دادستانی استان اصفهان در طرح مبارزه با بی‌حجابی و بدپوششی و برای پیاده سازی عفت عمومی در جامعه در کنار پلیس هستند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری افزود: مردم جامعه نیز بیشتر موافق این کار هستند و تعداد اندکی هم که نسبت به این موضوع در فضای غبارآلود شناختی قرار گرفتند و در پوشش و حجاب آنها ضعف ایجاد شده با یک آگاهی دادن و مشاوره به لطف خدا آگاه می‌شوند و در این موضوع همکاری می‌کنند.


او  گفت: از لحظه آغاز طرح نیروی انتظامی بیشتر افراد نشان دادند که یا خودشان رعایت می‌کنند یا تذکرات را به‌خوبی می‌پذیرند و مراعات می‌کنند و دستگاه‌ها همه به‌خوبی پای‌کار آمدند.


دبیر ستاد امربه معروف اصفهان افزود: طبق قانون، وظیفه ستاد مطالبه‌گری و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که با همکاری گروه‌های مردمی از آغاز سال جدید در ایام نوروز، فعالیت‌های فرهنگی خوبی در جامعه ایجاد کردیم و در حوزه تذکر لسانی نیز گروه‌های مردمی تذکر در شأن شهروندان ایرانی داده‌اند.


حجت‌الاسلام محسن مظاهری گفت: ستاد امر به معروف ونهی از منکر ۲۰ بازرس در دستگاه‌های حاکمیتی بر قوانین مربوط به حجاب وعفاف وفعالیت‌های فرهنگی در ادارات و بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های این ستاد مردم را به توصیه در رعایت حجاب وترویج فرهنگ حجاب وعفاف دعوت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است