Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍خبرگزاری آریا- رئیس شورای اسلامی شهر بابل: شهرداری می تواند با تکیه بر توانمندی و تخصص داخلی بسیاری از پروژه های شهری را با صرفه جویی چشمگیر و قابل توجه به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل،فرامرزابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل درمراسم افتتاحیه از پروژه های شهرداری بابل گفت، پروژه پایش تصویری دغدغه ده ساله مدیران شهری بوده که با همت و تلاش مجموعه شهرداری به صورت مستقل و با تجهیزات کامل به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مسئول افزود: ساختمان این مجموعه پس از تملک و خریداری توسط شهرداری با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال ساخته شده و برای تکمیل و راه‌اندازی آن علی‌رغم فشارها و اجباری که ازسوی مسئولین استان مبنی بر اجرای پروژه توسط پیمانکار سازمان همیاری بود ، شهرداری بابل با استفاده از توانمندی پرسنل خود توانست این پروژه را که برآورد آن توسط پیمانکار22 میلیارد ریال بوده است را با مبلغی حدود 8 میلیارد ریال به اتمام و بهره‌ برداری برساند که لازم است از همین جا از زحمات شهردار و این مجموعه صمیمانه سپاسگزاری نمایم.       
وی بیان داشت: این مجموعه میتواند کمک بسیار شایانی در راستای کنترل امنیت ، ترافیک و سایر مسائل به ارگانهای ذیربط نماید.  
ابوالحسنی تصریح کرد: در بحث روشنایی هم کار بسیار بزرگی با صرفه‌ جویی قابل توجه انجام شد که با مدیریت شهردار و تلاش پرسنل شهرداری اصلاح روشنایی به طول 12 کیلومتر در معابر شهری با صرفه جویی بیش از 70 میلیارد ریالی با اعتباری به میزان 25 میلیارد ریال باز هم بدون پیمانکار و استفاده توانمندی داخلی شهرداری اجرا و به بهره برداری رسید که جا دارد از تلاشهای شهردار و مجموعه خدوم و زحمتکش شهرداری تشکر و قدردانی داشته باشم.          
این عملکرد نشان دهنده آن است که شهرداری می تواند با تکیه بر توانمندی و تخصص داخلی بسیاری از پروژه های شهری را با صرفه جویی چشمگیر و قابل توجه به سرانجام برساند.      
رئیس شورای اسلامی شهر بابل افزود:احیا و بازپیرایی خیابان قدیمی مسجدجامع هم کاری بسیار ارزشمند بوده که فضایی بسیار خوب با بهسازی و نصب المانهای مناسب در این منطقه قدیمی از شهر برای شهروندان فراهم گردیده است که همه این پروژها حاصل همکاری و همدلی اعضای شورا و شهرداری است که به یمن این ایام مبارک به همشهریان عزیز تقدیم می گردد.           
مهندس مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، نیزدراین مراسم گفت:امشب شاهد افتتاح دو پروژه مهم از اقدامات شهرداری هستیم که گام بسیار بزرگی در ایجاد امنیت شهروندان می باشد و از این رو بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی بیان داشت:پروژه اول پروژه پایش تصویری‌که تاثیر بسیار زیادی در امنیت شهروندان دارد و‌علاوه بر کنترل ترافیک و تصادفات، با وجود این دوربین ها نظارت و‌امنیت در سطح شهر نیز چند برابر می‌شود.

این مسئول ادامه داد:پروژه دوم که در زیبایی بصری شهر موثر است پروژه روشنایی سطح شهر می باشد که در جلوه بخشیدن به زیبایی شهر نقش بسیار پررنگی دارد.

مهندس رازجویان گفت:متاسفانه سالها شاهد آن بودیم که تنها به برخی خیابانها و‌ معابر رسیدگی میشد و توجهی به روشنایی شهر نمی‌شد در صورتی که روشنایی معابر و خیابانها نقش مهمی در جلوه شهری دارد و استفاده از چراغهای کم مصرف و‌ تیرهای برق که زیبایی خاصی دارند به شهر زیبایی دو‌چندانی داده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران بیان داشت: اقدامات خوبی در شهر بابل اتفاق افتاده که نشان از آن دارد که در سالهای آتی سیمای جدید و‌ نویی از شهر بابل خواهیم دید.

وی تصریح کرد: همه این اتفاقات و پروژه‌ها زمانی اجرایی خواهد شد که شهردار اینچنین برای پروژه های شهری پیگیر باشد و همچنین همراهی و همدلی رییس و‌ اعضای شورای اسلامی شهر نیز همواره مسیر را برای اجرای پروژه‌ها برای شهردار میسر می نماید.

گفتنی است:درادامه مراسم بازپیرایی و مرمت خیابان مسجد جامع بابل که یکی از قدیمی ترین محلات شهر بوده که در بافت فرسوده قرار گرفته و از جمله برنامه های مهم سید مجتبی حکیم شهرداربابل بازآفرینی و احیای محلات فرسوده می‌باشد که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

بازپیرایی و مرمت مسجد جامع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در مدت یک ماه توسط شهرداری بابل انجام شد و‌همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) به بهره برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا س پروژه های پایش تصویری شهرداری رئیس شورای اسلامی شهر بابل بهره برداری رسید پروژه های شهری میلیارد ریال شهرداری بابل صرفه جویی قابل توجه سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود