Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های هندبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دو دیدار وارد هفته دوازدهم شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون هندبال, هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز (دوشنبه) با انجام دو بازی آغاز شد. در یکی از بازی‌های امروز تیم خوب فرازبام خائیز دهدشت موفق شد با نتیجه 28 بر 26 حریف قدرتمندش نیروی زمینی شهید شاملی کازرون را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین باخت نیروی زمینی در فصل جاری لیگ برتر بود.

در دیگر بازی هم شهرآورد اصقهان را شاگردان کیوان صادقی و تیم ذوب‌آهن فتح کردند. سبزپوشان اصفهانی موفق شدند با حساب 27 بر 23 سپاهان, مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارند.

بازی سوم امروز بین تیم‌های مس کرمان و زاگرس اسلام آبادغرب از ساعت ١٨ آغاز شده است.

نتایح کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان 27 - سپاهان 23

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 26 - فراز بام خائیز دهدشت 28

دعوت فدراسیون جهانی هندبال از کوبل داوری ایران در انتخابی المپیک 2020 توکیو

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر هندبال هندبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال هندبال ایران لیگ برتر هندبال هندبال ایران لیگ برتر هندبال نیروی زمینی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شکست عارف غلامی در تیم جدید

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی را پس از یک مسابقه غیبت دوباره در فهرست و ترکیب اولیه داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) مقابل زرینسکی موستار رده دومی قرار گرفت.

ولژ موستار که در دو بازی با حضور عارف غلامی مقابل تیم‌های ایگمان کونیچ و ژلیزنیچار سارایوو هیچ گلی دریافت نکرده و دو پیروزی متوالی به دست آورده بود، امروز با وجود حضور 90 دقیقه‌ای این مدافع ایرانی نتوانست برابر زرینسکی موستار نتیجه بگیرد و بدون امتیاز زمین را ترک کرد.

یاران غلامی پس از سه هفته شکست ناپذیری در لیگ برتر بوسنی و هرزگوین که دو برد و یک مساوی داشتند، در دیدار حساس امروز و دربی فوتبال این کشور مقابل زرینسکی موستار با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند تا 43 امتیازی و در رده سوم جدول بمانند.

عارف غلامی پس از اینکه در دیدار هفته گذشته مقابل بوراتس بانیا لوکا به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ بازی نکرده بود، امروز مقابل زرینسکی موستار به میدان رفت و سومین بازی خود در لیگ برتر بوسنی را انجام داد.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • اولین شکست عارف غلامی در تیم جدید
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • پیروزی گیتی پسند در شهرآورد اصفهان