Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@06:56:18 GMT

باند سارقان موتورسیکلت در قزوین متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۶۹۸

باند سارقان موتورسیکلت در قزوین متلاشی شد

سردار مهدی حاجیان عصر دوشنبه در این رابطه اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت را در این رابطه شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه سارق موتورسیکلت را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی یادآور شد:متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان البرز اعتراف و در این رابطه نیز ۲ مالخر دستگیر و ۸ دستگاه موتورسیکلت از آنان کشف شد.

به گفته سردار حاجیان، سارق به همراه مالخران دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان البرز معرفی و اقدامات لازم برای تحویل موتورسیکلت‌های سرقت شده به مالباختگان در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد: پدیده سرقت ناشی از علل و عوامل متعددی از جمله عدم تجهیز وسایل نقلیه به ملزومات هشدار ایمنی و یا پارک خودرو و موتورسیکلت در نقاط تاریک و کم تردد صورت می‌گیرد که امیدواریم مالکان این نوع وسایل با به کار بستن هشدارهای پلیسی از بروز هرگونه سرقت پیشگیری و وقوع جرایم مشابه را جهت بررسی، کشف و دستگیری سارقان به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

 توقیف ۶۰ راس دام فاقد مجوز حمل در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان در این رابطه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نیکوییه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از انجام بررسی‌های مورد نیاز توسط ماموران پلیس، مشخص شد کامیون در حال حمل ۶۰ راس دام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و محموله دام توقیفی تحویل دامپزشکی استان شد.

وی اضافه کرد: ارزش احشام کشف شده توسط پلیس به اظهار کارشناسان امور دام ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پلیس آگاهی سرقت فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان موتورسیکلت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح با گشت زنی‌های هدفمند و با اقدامات پلیسی ۵۰ سارق دستگیر شدند که به ۷۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب و پنج نفر از اراذل و اوباش، گفت: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6083884

دیگر خبرها

  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان
  • فرار سارقان موتور سیکلت بی نتیجه بود