Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم سپاهان ایران بیان کرد که خاطرات خوبی با السد داشتم چون زمانی که اینجا بودیم دو جام بردیم.

طرفداری- در هفته دوم لیگ قهرمانان تیم سپاانن به مصاف السد خواهد رفت، در هفته اول سپاهان با نتیجه 4-0 العین را شکست داد.

 

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با السد قطر اظهار داشت:

تشکر می کنم از باشگاه السد به خاطر میزبانی خوبی که از ما در 4-5 روز گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که بعد از 35 سال برگشتم به باشگاهی که در آن بازی می‌کردم. خاطرات خوبی داشتم چون زمانی که اینجا بودیم دو جام بردیم. السد یکی از باشگاه‌های خوب آسیا است.

قلعه نویی ادامه داد:

انتظار همه این است که این بازی یک بازی خوب و تاکتیکی شود، چون هم تیم السد و هم سپاهان فوتبال بازی می‌کنند و برای ما به نوعی افتخار است که مقابل مربی با اخلاقی به نام ژاوی هرناندز بازی می‌کنیم. او به احتمال زیاد در آینده نزدیک مربی تیم ملی اسپانیا خواهد شد. السد هم تیم بسیار خوبی است و در چند سال گذشته نتایج خیلی خوبی در لیگ و آسیا کسب کرده است. ما هم سپاهان هستیم و شروع خوبی داشتیم اما به هرحال بازی ما با العین به تاریخ پیوسته و ما باید به فکر بازی با السد باشیم.

وی اضافه کرد:

ما می‌دانیم که السد در ساختار هجومی بسیار خوب است و یکی از اهدافمان این است که ارتباط خط هافبک و مهاجمان آنها را قطع کنیم، چون اگر به آنها اجازه بازیسازی بدهیم به خصوص در خط هافبک، ما را اذیت خواهند کرد.
 

سرمربی سپاهان در خصوص شناخت از تیم السد گفت:

تیم السد نقاط ضعفی دارد که در روزهای گذشته روی این مساله کار کردیم. دو هدف داریم که امیدواریم حداقل به یکی از آن ها برسیم.

ادامه دارد...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره