Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: نماینده و تنها خروجی جریان انقلابی هستم جریان انقلاب ظرفیتی ایجاد کرده که همه تیره و طوایف مختلف در زیر یک علم و پرچم انتخابات برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادر منتظریان در جمع مردم پاتاوه گفت:  آمده‌ایم تبعیض و فساد بی‌عدالتی را از بین ببریم مجلس در راس امور است اگر دولت و مدیریت‌ها را درست انتخاب می‌کردیم این مشکلات ایجاد نمی‌شد که بخش اعظمی از مشکلات به دلیل ناکارآمدی مجلس است، لذا باید انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت مغفول و نهفته پاتاوه اشاره کرد و گفت: در این بخش یکسری فرصت طلایی داریم همین جاده اتوبان که جنوب و مرکز را وصل می کند یک فرصت است و اگر از این فرصت که مسیر تردد است استفاده کنیم می‌توانیم به توسعه این بخش کمک شود و مشاغل زیادی ایجاد شود.

منتظریان عنوان کرد: اگر قرار است مردم از این وضعیت نجات پیدا کنند باید از این ظرفیت بالقوه که در پاتاوه است استفاده کرد تحقق این مهم نیازمند مدیرانی قوی و پای کار است با انتقال ۴ خط آب می‌‌شود اشتغال و رونق در این منطقه کار کرد.

وی عنوان کرد: در همین سادات محمودی می‌توانیم به مردم خدمت کنیم تا مشاغل گذشته را احیا کنیم البته عملی شدن این برنامه‌ها منوط به انتخابات پیش‌ رو است.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: نماینده و تنها خروجی جریان انقلابی هستم جریان انقلاب ظرفیتی ایجاد کرده که همه تیره و طوایف مختلف در زیر یک علم و پرچم انتخابات برگزار کنند.

وی در بخش دوم سخنان خود گفت: همه ما امروز تحت عنوان بویراحمد واحد هستیم گاهی اتفاقات در انتخابات شور و هیجان جوانی است نگران چیزی نیستیم آنهایی که آمدند قدم بر چشمان ما گذاشتند در خدمت همه هستیم.

وی عنوان کرد: در همه جای استان رفتیم و در کمال امنیت و آرامش برنامه‌هایمان را اعلام کردیم و حرف‌هایمان را زدیم برای حادثه‌ای که امروز در پاتاوه  رخ داد آن بخشی که مربوط به خودمان است اصلا نگران نیستم و بخشی هم طبیعت انتخابات است.

وی با بیان اینکه در جمع مردمانی متدین بزرگوار شجاع و وفادار به نظام هستیم، افزود: مردم این مناطق همه از هستی خود گذاشتند لذا باید عزت بویراحمد حفظ شود ما در شرایطی هستیم که اقبال مردم به سمت انتخابات پرشور است و حضور پرشور مردم پاتاوه تکلیف و سرنوشت انتخابات را تعیین کرد در حال حاضر فوج فوج از طوایف به ما ملحق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات آزاد است، گفت: مردم هر کسی را که تشخیص دهند می‌تواند مشکلاتشان را حل کند انتخاب کنند. ما چند روز پیش لوداب و مارگون رفتیم به گرمی از ما استقبال شد که از آنها تشکر می‌کنم  مردم ما از هم جدا نیستند.

وی با اشتباه خواندن نگاه بویراحمد سفلی و بویراحمد علیا گفت: این نگاه‌های بالا و پایین و  امنیتی بودن پذیرفتنی نیست  جمهوری اسلامی شرایطی ایجاد کرده که انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود رای حق مردم است.

منتظریان عنوان کرد:  قطعا همه مسوولان می خواهند شرایطی فراهم کنند که انتخابات در صحت و سلامت باشد، ما آرای خفته‌ زیادی داریم خیلی از عزیزان در این منطقه هستند که می‌خواهند آرای خود را برای ما به صندوق بیاندازند  لذا شرایطی فراهم‌ شود که به راحتی و در عین آسایش و آرامش آرا به صندوق ریخته شود.

کاندیدای جریان انقلاب عنوان کرد:  استاندار محترم باید در سراسر استان امنیت برقرار کند ما هر وقت احساس کنیم در این حوزه انتخابیه حضور پیدا می‌کنیم و حرفمان را می‌زنیم ما با این مردم هستم و جدا از مارگون و پاتاوه و لوداب نبوده و نیستیم ما در کنار ایل و طوایف غیور این مناطق هستیم.

انتهای پیام/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات علم انقلاب جمهوری اسلامی خبرگزاری فارس منتظریان کاندیدای جریان انقلاب جریان انقلابی ایجاد کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار پیشوا، ظهر جمعه و در پی عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پس از اقامه نماز جمعه به امامت حسینی میر امینی امام جمعه، نمازگزاران به منظور اعلام حمایت از حرکت قهرمانانه رزمندگان اسلام و در رأس آن‌ها نیروهای نظامی کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی و در جهت محکومیت دوباره جنایات این خون‌خوارترین انسان‌های تاریخ، از حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.‌

بر اساس این گزارش این راهپیمایی با حضور سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، خیراندیش فرمانده سپاه شهرستان، مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار شهرستان پیشوا برگزار شد.

گفتنی است که این راهپیمایی پرشور در حمایت از پاسخ قاطع و قانونی سپاه پاسداران به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه اسلام صورت گرفت و مردم انقلابی شهرستان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

کد خبر 6082553

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم ایلام برای قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • ویزیت رایگان ارتش در مراغه
  • راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد