Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق سپاهان گفت:‌ امیر قلعه‌نویی زرنگ‌تر از ژاوی است و می‌تواند مقابل السد قطر موفق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود یاوری ، در مورد دیدار روز سه‌شنبه سپاهان ایران با السد قطر اظهار داشت:

من در ابتدا برای هر چهار نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان نمایندگان فوتبال کشورمان است البته سپاهان در قلب من جایگاه خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در هفته گذشته توانست العین قهرمان اسبق آسیا را با چهار گل در خانه شکست دهد. این پیروزی نشان داد که سپاهان یک تشکیلات منسجم و منظم است.

وی افزود:

باشگاه سپاهان ساختار منسجمی دارد. هیأت مدیره، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان هر کدام در جایگاه خودشان قرار دارند و فعالیت می‌کنند و این باشگاه بیدی نیست که با هر بادی بلرزد.

محمود یاوری سرمربی اسبق سپاهان با اشاره به شرایط فنی سپاهان گفت:

خط حمله و میانی سپاهان بسیار قدرتمند است. در خط دفاع هم باید بهبودی صورت بگیرد. قطعاً‌ بازگشت پورقاز شرایط دفاع سپاهان بهتر خواهد شد.

محمود یاوری در مورد گروه سخت سپاهان گفت:

پیش از این برخی می‌گفتند سپاهان در گروه مرگ قرار دارد و به این تیم هشدار می‌دادند اما گروه مرگ وجود ندارد اگر تیمی بخواهد صعود کند باید همه تیم‌ها را ببرد و زندگی کند مردن راحت است ولی برای زندگی باید تلاش کرد.

وی در مورد اینکه ژاوی اسپانیایی کاپیتان سابق باسلونا سرمربی السد است، گفت:

اگر آنها ژاوی را دارند ما قلعه‌نویی را داریم. قلعه‌نویی زرنگ‌تر از ژاوی است و می‌تواند در بازی سه‌شنبه موفق شود. مطمئن باشید سپاهان امسال یک تیم بسیار خوب است که با حمایت مسئولان می‌تواند پرچم‌دار فوتبال ایران در آسیا باشد و به موفقیت برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژاوی امیر قلعه نویی ژاوی محمود یاوری محمود یاوری سپاهان گفت قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی