Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله جلالی عصر دوشنبه در یکصد و سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورا، بیان کرد:به رغم تمام تبلیغات معاندین و مشکلات اقتصادی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل تحسین و پرشور بود.

جلالی افزود: زنجیره اتفاقات اخیر و حماسی کشور با حضور پررنگ مردم در انتخابات دوم اسفندماه تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به رغم تبلیغات رسانه های معاند در کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات، مردم قم با درک و بصیرت مثال زدنی خود از هر گرایش سیاسی حضور پیدا خواهند کرد.

معاون شهرسازی شهرداری قم نیز با اشاره به طرح اصلاح ارزش معاملاتی تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها گفت: برای رسیدن به الگوی ارزش معاملاتی در شهر قم داده های ۸ کلانشهر کشور بررسی شده است.

انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم‌ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سه نماینده از حوزه انتخابیه قم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند؛ همچنین این استان یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

در جریان برگزاری انتخابات ۶۶۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه قم دایر می‌شود، همچنین بر اساس برآورد جمعیت قم، بیش از ۸۰۰ هزار تن در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

جریمه تخلفات ساخت و ساز قم پایین تر کلانشهرهای دیگر است

غلامرضا جانقربان گفت: رقم دریافت جریمه تخلفات ساخت و ساز در شهر قم از تمام کلانشهرهای کشور پایین تر است.

وی اضافه کرد: تخلفات ساخت و ساز در شهر سیما و منظر شهری قم را به ویژه در محلات تازه ساخت به هم ریخته است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی قم نیز با اشاره طرح پرداخت کامل نرخ کرایه فروردین ماه سال ۹۹ به سرویس های مدارس ابراز کرد: برای جلوگیری از خسارت به سرویس دهندگان مدارس، هزینه فروردین ماه به صورت کامل پرداخت می شود.

روح الله امراللهی افزود: با افزایش قیمت سوخت باید تدبیر منطقی برای جلوگیری از خسارت رانندگان سرویس های مدارس انجام بگیرد.

وی عنوان کرد: در این طرح مبلغی از خانواده ها دریافت نمی شود و پرداخت کامل سرویس مدارس از اعتبارات آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد./

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات تبلیغات شهید باکری قم مجلس خبرگان رهبری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تخلفات ساخت و ساز شورای اسلامی خواهد شد شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد