Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.  

تا به اکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر در حال استفاده از نرم افزار "استاد مطهری" هستند

دبیر اجرای مسابقات کتاب‌خوانی بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان از نرم‌افزار "استاد مطهری" می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالت تاریک به Facebook Lite رسید بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، حالت تاریک به فیسبوک لایت (Facebook Lite) زودتر از نسخه اصلی رسیده است. به صرفه بودن خرید اقساطی مدل جدید سنترا نسبت به مدل قدیمی

سیاست‌های مالی جدید شرکت نیسان به گونه‌ای است که خریداران مبلغ کمتری را برای خرید مدل جدید سنترا نسبت به نسل قبلی آن پرداخت خواهند کرد.

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۲۸ بهمن) تصاویر پس‌زمینه ۲۸ بهمن را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید. اطلاعات دو ثبت اختراع جدید توسط مزدا

با توجه به شایعات منتشر شده، به نظر می‌آید که شرکت مزدا به زودی مدل جدیدی از مزدا ۶ را به جهان معرفی کند.

رندر جذاب از مدل کوپه کادیلاک اسکلید یک تیم طراحی علاقه‌مند به خودروهای شاسی‌بلند کوپه، با انتشار رندر جدیدی از اتومبیل کادیلاک زیبایی خودروهای کوپه را به طرفداران یادآوری کرد. فروش بسیار سریع گلکسی Z Flip، نسل جدید گوشی‌های منعطف سامسونگ

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، تقاضای کاربران برای خرید گلکسی Z Flip بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران جوان حالت تاریک دریچه فناوری نرم افزار استاد مطهری منتشر شده مدل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت

خلداوی رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری گفت: دانشگاه شاهد در سال ۶۹ تاسیس شده است و اکنون دانشکده‌های دانشگاه در یک مکان متمرکز شده است. دانشگاه شاهد دارای ۱۰ دانشکده است که چهار دانشکده مربوط به علوم پزشکی است؛ دانشکده داروسازی در آینده نزدیک تاسیس خواهد شد. 

وی بیان کرد: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است. در حوزه آموزش و پژوهش اقدامات خوبی انجام شده و بودجه پژوهشی در این مدت ۱۰ برابر شده است. 

رئیس دانشگاه شاهد ادامه داد: آزمایشگاه محاسبات رایانه ای با هزینه پنج میلیارد تومان راه اندازی شده است. تعداد قرارداد های ارتباط با صنعت در مدت دو سال ۱۷ برابر و میزان مبلغ آن حدود ۱۴ برابر شده است. 

خلداوی تاکید کرد: مجوز تاسیس پارک علم و فناوری اخذ شده است و در مدت دو سال گذشته مرکز رشد افتتاح شده است. پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد غیر متمرکز است. 

وی افزود: سرانه تولید مقاله به ازای هر استاد حدود ۱/۵ است و سالیانه ۵۳۰۰ مقاله در این دانشگاه نوشته می شود. دو استاد یک درصد و دو استاد دو درصد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 

وی گفت: اکنون در دانشگاه شاهد حدود ۶۰ دانشجوی خارجی در حال تحصیل هستند و اکثرا از کشور نیجریه هستند. از سال بعد از ۱۲ کشور مانند پاکستان، استرالیا، عراق و سوریه دانشجو در این دانشگاه خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه