Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:37:03 GMT

استخر کوثر بجنورد تا پایان امسال بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۸۳۷

استخر کوثر بجنورد تا پایان امسال بازگشایی می‌شود

کوروش بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سنوات گذشته در خصوص استخر شنای کوثر بجنورد قراردادی با مستاجر منعقد شد که رقم آن بسیار بالا بود و استفاده بی اندازه و فشار زیاد مستاجر از استخر  آسیب جدی به تاسیسات آن وارد شد.

وی افزود: بازسازی و تعمیرات این استخر نیازمند حداقل ۵ میلیارد ریال اعتبار بود که از این میزان تاکنون ۴ میلیارد ریال هزینه شده و تلاش داریم با تامین اعتبارات باقی مانده تا پایان سال این استخر به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری خاطرنشان کرد: بیشترین آسیب وارده به این استخر به حوزه تاسیسات و روشنایی داخل استخر بود ولی کمدهای رختکن، دوش ها و برخی دیگر از تاسیسات هم آسیب دیده اند.

وی گفت: این در حالی است که زلزله سال ۹۶ نیز آسیب هایی را به ابنیه استخر وارد کرده بود.

وی در رابطه با تقاضای هیات های ورزشی آبی برای واگذاری استخر به آنها نیز گفت: برابر قانون، واگذاری استخرها فقط توسط بخش خصوصی قابل انجام است ولی پیگیری لازم برای واگذاری امور مربوط به استخر به رشته های آبی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شنا در حال انجام است تا این استخر به صورت تخصصی در اختیار رشته‌های ورزشی آبی قرار گیرد و بتواند تیم‌های آبی را سرویس‌دهی کرده و به صورت تخصصی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

بهادری یادآورشد: در حال حاضر چهار استخر در بجنورد، اسفراین، شیروان و مانه و سملقان در حال بهره‌برداری است و دو استخر نیز در گرمه و فاروج در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۵ درصد دارد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در رشته های آبی به ویژه در قایقرانی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که با داشتن زیرساخت‌ها می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی گفت: در این میان هیات شنای استان به علت نداشتن استخر کافی از حضور در لیگ‌های شنا بهره‌مند نیست و بنابراین تلاش داریم تا با سازماندهی مناسب بتوانیم در راستای توسعه این رشته اقدامات لازم صورت گیرد.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

برچسب‌ها بجنورد اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی بجنورد خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744640

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول