Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@04:54:17 GMT

نمایشگاه‌های بهاره چه زمانی برگزار می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۵۸۸۵

نمایشگاه‌های بهاره چه زمانی برگزار می شود؟

پول نیوز - رئیس سازمان صنعت استان تهران جزییات و زمان برگزاری نمایشگاه‌های بهاره امسال را اعلام کرد. به گزارش پول نیوز، یداله صادقی امروز صبح امروز در نشست خبری در خصوص تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز ایام پایان سال گفت: در شهر تهران برگزاری هفت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پیش‌بینی شده است و در شهرستان‌ها نیز به تناسب جمعیت حداقل یک نمایشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر کالاهای متداول مانند کیف و کفش و پوشاک، کالاهای اساسی همچون مواد پروتیئنی (شامل مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز وارداتی) و همچنین شکر، برنج، روغن نباتی و محصولات شوینده و بهداشتی در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.
رئیس سازمان صنعت استان تهران ادامه داد: شهر آفتاب، مجتمع گوشت، فرهنگسرای خاوران، بوستان گفت‌وگو، مصلی امام خمینی، پارک ارم و بوستان ولایت این نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد. همچنین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، با فروش‌های فوق العاده اقدام به عرضه کالا می‌کنند.
وی درباره میزان تخفیف محصولات در نمایشگاه‌های بهاره که از ۱۴ تا ۲۳ اسفند برقرار است، گفت: کالاهای اساسی در این نمایشگاه‌ها با قیمت مصوب عرضه می‌شوند؛ لبنیات نیز در صورت عرضه در نهایت ۵درصد تخفیف خواهد داشت. اما تخفیف پوشاک و کیف و کفش حداقل ۱۵ درصد خواهد بود.
صادقی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ و ۹۹ از اوایل اسفند ۹۸ آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: واین طرح تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه خواهد داشت. در این طرح تمامی مبادی تامین و نگهداری کالا و شبکه‌های توزیع را مورد بازرسی قرار می‌دهیم تا از تجمع و احتکار کالا جلوگیری شود.
رئیس سازمان صنعت استان تهران با بیان اینکه تمامی عمده فروشی‌ها در مدت طرح مورد بازرسی قرار خواهد گرفت تا در تحویل کالا از نظر کمیوکیفی و رعایت قیمت تخلفی صورت نگیرد.، همچنین مصرف‌کنندگان می‌توانند شکایات خود را علاوه بر سامانه ۱۲۴، در سایت ۱۲۴.ir به عنوان درگاه دریافت شکایات مردمی که به صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت است، نیز ثبت کنند.
وی با بیان اینکه پوشاک در این نمایشگاه‌ها با تخفیف حداقل ٥درصدی عرضه می‌شود، تصریح کرد: مقرر شده حدود سه هزار واحد صنفی در حوزه کیف، کفش و پوشاک نیز فروش فوق العاده داشته باشند.
صادقی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی، واحدی که مبادرت به حراج می‌کند باید قیمت‌های قبل و بعد را باید به صورت مقایسه‌ای در معرض دید مصرف‌کننده قرار دهد.همچنین ضریب خاصی برای کاهش قیمت در نظر گرفته نشده اما میزان تخفیف محصولات قطعا از ۵ درصد کمتر نخواهد بود.
عرضه ٧هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید
صادقی با اشاره به طرح تنظیم بازار سیب و پرتقال شب عید تصریح کرد: چهار هزار تن پرتقال و سه هزار تن سیب برای این ایام شب عید ذخیره‎سازی شده و بیش از ۶۰ درصد از ۴ هزار تن پرتقال از مازندران وارد شده و در تهران آماده عرضه است.
وی با بیان اینکه سه هزار تن سیب از دماوند وارد شده و در سردخانه‌های تهران موجود است، اظهارکرد: قیمت سیب و پرتقال در زمان توزیع یعنی دهه سوم اسفند ماه اعلام خواهد شد. قیمت تمام شده بستگی به شرایط دارد اما شاید دولت بخواهد قیمت را پایین تر از قیمت تمام شده اعلام کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: توزیع کالا تهران محصولات نمایشگاه های بهاره رئیس سازمان صنعت استان تهران نمایشگاه های بهاره نمایشگاه ها سیب و پرتقال هزار تن سیب سه هزار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان

طالبان در نمایشگاه سه روزه محصولات داخلی افغانستان که در شهر چاریکار تحت عنوان «عالیست افغانیست» برگزار شد، مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای را به نمایش گذاشتند.

به گزارش فرارو، جنگجویان طالبان تا پیش از فروپاشی دولت جمهوری، بار‌ها از این مین‌ها برای انفجار دادن پل‌ها، جاده‌ها و هدف قرار دادن خودرو‌های نظامی استفاده‌کردند. مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان، به عنوان یکی از راهبردی‌ترین سلاح‌های این گروه و همچنین عامل مرگ صد‌ها غیرنظامی در افغانستان دانسته می‌شود.

در اطلاعیه شهرداری طالبان در چاریکار که روز سه‌شنبه، ۲۸ حمل منتشر شد، آمده‌ است که این نمایشگاه برای سه روز برگزار شد و شرکت‌های تولیدی، بازرگانان و کشاورزان از ولایت‌های کاپیسا، پنجشیر، کابل، بامیان و قندهار محصولاتی را که در داخل افغانستان تولید می‌شوند به نمایش گذاشتند.

در اطلاعیه همچنین آمده‌است که لباس‌های دست‌دوز، غذا‌های محلی و صنایع دستی از جمله محصولاتی‌اند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به طالبان اختصاص یافته‌است که روی میز آن سه عدد مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای به نمایش گذاشته شده‌ است.

شهرداری طالبان با انتشار عکسی از غرفه مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای نوشت پس از سلطه این گروه بر افغانستان، این نخستین نمایشگاه محصولات داخلی در شهر چاریکار است.

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید