Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به حمله مسلحانه تعداد از اراذل و اوباش به یکی از ورزشکاران رشته قوی‌ترین مردان ایران در منطقه باباسلمان شهریار و مجروح شدن وی بر اثر شلیک گلوله، گفت: با اقدامات صورت گرفته تعدادی از اراذل و اوباش حمله کننده دستگیر و سایرین نیز تحت تعقیب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار در خصوص خبر حمله مسلحانه به یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان ایران در شهرستان شهریار، اظهار داشت: در روز ۲۵ بهمن ماه تعدادی از اراذل و اوباش منطقه سرآسیاب ملارد بر اثر اختلافات شخصی با آقای رامین فرج نژاد، حضور وی در باغ خود در منطقه باباسلمان باغستان شهریار را رصد می‌کنند.

وی افزود: تعدادی زیادی از اراذل و اوباش در همان شب وارد باغ وی شده و با او درگیر می‌شوند که سلاح گرم و سرد به همراه داشتند و که در این میان تیری نیز به وی شلیک و او تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر از وضعیت عمومی خوبی برخوردار است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: تعدادی از اراذل و اوباش حمله کننده توسط پلیس دستگیر و تعدادی متواری هستند و بلافاصله اقدامات انتظامی و قضایی انجام شده است و پرونده تشکیل و دستورات نیابتی اخذ شده است و انشالله با تلاش همکاران تمام عوامل دستگیر و زوایای این موضوع مشخص خواهد شد.

این برای اولین بار نیست که یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان مورد حمله قرار می‌گیرد. تلخ ترین نمونه این اتفاقات، فوت مرحوم روح الله داداشی بود که در مسابقات مردان آهنین، ۲ بار قهرمان شده بود. او در تیرماه سال ۹۰ در جریان یک درگیری خیابانی در کرج، با چاقو مضروب شد و به دلیل خونریزی شدید، دارفانی را وداع گفت.

 

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: حمله مسلحانه استان تهران شهریار ورزشکاران قوی ترین مردان ایران حمله مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان