Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش جماران؛ محمودرضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال احمر،  در حساب توییتری خود نوشت: «غرب وشمال غربی در چند روز آتی درگیر بارش شدید ‎برف خواهدبود. با استان‌های درگیر بصورت ویدئو کنفرانس جلسه داشتم و برنامه پاسخگویی به شرایط پیش روی را مرور کردیم.اکنون معاون عملیات سازمان امداد هم برای پیگیری امور در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید که همه از فوایداین بارش ها بهره مند و از مشکلات آن بی نصیب باشند.»

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جمعیت هلال احمر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام اولین گروه پزشکان داوطلب ایرانی این مرکز برای خدمات رسانی به زائران حج عمره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره اعزام گروه پزشکی به عربستان اظهار کرد: یک گروه پزشکی ۱۳ نفره اعم از پزشک عمومی، پرستار و کارشناس فنی دارویی امروز به همراه نخستین کاروان مفرده عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: داروی مورد نیاز بیماران نیز به همراه پزشکان به عربستان منتقل شده است.

کد خبر 746922

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود