Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در حاشیه جلسه امروز ستاد اطلاع رسانی اقتصادی وزارت کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش برای انتخابات چه تصمیماتی گرفته شده، گفت: قرار شد گزارشی ارائه کنم برای چگونگی فراهم کردن تسهیل حضور مردم در انتخابات و این گزارش ارائه شد و دستگاه‌های ذیربط هم قول مساعد دادند که کار خود را به درستی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه شده امیدواریم سقف مشارکت بالایی را تجربه کنیم، درباره مباحث تبلیغاتی هم مسائلی مطرح شد و این را تاکید می کنیم که درست است که در قانون شفافیت ماده ۱۲، ماده ۵۷ قانون انتخابات مجلس (محدودیت تبلیغات) را نقض کرده ولی کما فی السابق ماده ۶۵ قانون انتخابات مکررا تاکید دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: پس ما هم تاکید می کنیم باید هم نامزدها و هم هوادارها دقت کنند تخلفاتی صورت نگیرد که ما و ناظر مجبور به برخورد بر اساس ضوابط قانونی شویم.

عرف اظهار داشت:ما در این دوره ۵۷ میلیون ۹۱۸ هزار نفر واجد شرایط داریم که کمی بیشتر از ۲۹ میلیون هستند و ۲۸ میلیون ۸۰۰ هزار نفر هم زن هستند و ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر هم رای اولی هستند.

معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که اقدامات این ستاد برای پیگیری موضوع افتتاح حساب و اعلام نماینده مالی از سوی هر کاندیدا به چه مرحله‌ای رسیده، تاکید کرد: قرار است گزارشی درباره آمار افتتاح حساب‌ها از سوی داوطلبان انتخابات، از سوی دبیر ستاد در روز چهارشنبه ارائه شود و موارد آن را هم پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبات اقتصادی این جلسه اظهار کرد: در این جلسه خودروسازان بزرگ کشور حضور داشتند و گزارش‌هایی ارائه کردند که مقرر شد بر اساس تعهدات خود عمل کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس انتخابات وزارت کشور ستاد انتخابات مجلس شوراى اسلامى جمال عرف هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسئول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

کد خبر 6085387

دیگر خبرها

  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات