Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@17:25:47 GMT

افزایش 30هزار تومانی نرخ سکه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۲۶۱

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر گفت: سکه و طلا امروز در بازار نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشته است. ناطقان: محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار امروز طلا و سکه اظهار کرد: سکه نسبت به روز گذشته ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: نسبت به روز گذشته هر اونس جهانی طلا ۳ دلار کاهش و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۲۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشتی آرای با اشاره به اینکه افزایش نرخ ارز موجب شد که قیمت طلا و سکه امروز افزایش داشته باشد تصریح کرد: امیدواریم که روند کاهشی به بازار برگردد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند متعادلی داشته باشد.

کشتی آرای با بیان اینکه هم اکنون دادو ستد‌ها به روال عادی در بازار در حال انجام است تصریح کرد: امروز در بازار حباب سکه نداریم.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون ۶۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۸۲ دلار و و ۵۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۳۲ هزار و ۵۷۱ تومان است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سکه ، بازار ، قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سکه بازار قیمت افزایش قیمت داشته نسبت به روز گذشته هزار تومان کشتی آرای طلا و سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۶۹۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۶۰ تومانی (۰.۳۴ درصد) به ۱۷,۷۵۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۷۵۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۷۵۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۰.۹۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت