Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@19:53:19 GMT

مردم در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۲۶۳

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، یونس محمودی با یادآوری آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه هفته گذشته اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که ستادهای انتخاباتی همه نامزدها در شهرستان آستانه اشرفیه شکل گرفته و فعال است.

وی با بیان اینکه همه طرفداران نامزدهای انتخاباتی در محل ستادها حاضر می‌شوند خاطرنشان کرد: سخنرانی کاندیداها در محافل و مجالس و بیان برنامه ها برای توسعه شهرستان، زمینه ساز شور اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: شور و نشاط انتخاباتی به همین شکل تداوم می یابد و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندماه خواهیم بود.

به گفته محمودی؛ مجموع شعبه های اخذ رأی حوزه مرکزی این شهرستان 97  شعبه و بندرکیاشهر 46 شعبه است که از مجموع این تعداد 104 شعبه شهری و 41 شعبه روستایی است ضمن آنکه تنها دو شعبه اخذ رأی سیار در شهرستان آستانه اشرفیه پیش بینی شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات تبلیغات شور و نشاط فرماندار مجلس شورای اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا

نظرسنجی انجام شده توسط پارلمان اروپا نشان می‌دهد علی‌رغم برجسته نشان دادن مسئله مهاجرت غیرقانونی در رسانه‌ها، دغدغه اصلی رای‌دهندگان اروپایی «فقر، بحران هزینه‌های زندگی و محرومیت اجتماعی» است.

به گزارش گاردین، بهداشت، مسائل شغلی، دفاع و امنیت نیز همگی پیش از بحران مهاجرت قرار می‌گیرند. 

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد اکثر مردم بلژیک مایلند که پارلمان اروپا نقش کمتری در سیاست کشورشان داشته باشد.

افزون بر این، ۶۰ درصد رای دهندگان دیدگاه منفی نسبت به آمریکا داشتند که به گفته کارشناسان ممکن است به دلیل بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به ریاست جمهوری باشد.

انتخابات پارلمان اروپا قرار است از ششم تا نهم ماه ژوئن برگزار شود. این دهمین انتخابات پارلمانی پس از اولین انتخابات مستقیم در سال ۱۹۷۹ و اولین انتخابات پارلمان اروپا پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه) است. غالب نظرسنجی‌هایی که تا کنون انجام شده نشان می‌دهد احزاب راست‌گرا احتمالا اکثر کرسی‌ها را به دست خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد