Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: حرف ما این است که طرح نظارت بر مجلس رقم بخورد یا طرح خودکنترلی و یا طرح شفافیت آرای نمایندگان، نتیجه مجلس ضعیف این می شود که ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت می شوند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هومان عسکری کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی خود گفت: بدانید که ما نوار بگیر تیربارچی‌های جبهه هستیم، نیامده ایم به نفع کسی کنار برویم و نه اینکه رای کسی را خراب کنیم و نه دنبال این هستیم که معامله کنیم و برنامه داریم و در هر حوزه‌ای که بخواهید مناظره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حرف ما این است که بعد از چهل سال چرا هنوز مدیریت و سرمایه‌های اجتماعی از بین می‌رود و اگر شما در این مدت نتوانستید به سخنان رهبر انقلاب در اجرا عمل کنید ما جوانان با برنامه ریزی در گام دوم انقلاب اجازه نمی‌دهیم که حرف‌های رهبرمان زمین بماند.

 عسکری ابراز کرد: چرا برای کسری بودجه ۳۰ هزار میلیاردی از را‌ه‌های دیگر اقدام‌ نمی‌کنید و دست در سفره های مردم می‌کنید و بدانید که ما برنامه داریم و ادعا داریم که می‌توانیم وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را برطرف کنیم.

 این کاندیدای جوان ادامه داد: حرف ما این است که مجلسی که نتواند در ارتباط با حقوق های نجومی نظارت و اقدام کند و نتواند جلوی افزایش قیمت پراید را بگیرد و به جای وکیل مردم بودن وکیل الدوله باشد کارآمد نیست.

 وی عنوان کرد: رئیس مجلس شدن هم برای ما ارزشی ندارد اما من افتخار می‌کنم آبدارچی مجلسی باشم که یارانه ۴۵ هزار تومانی را به بالای ۲۰۰ هزار تومان می‌رساند و من برای مجلسی که از جنس مردم باشد آبدارچی بودن برایم افتخار است.

 عسکری  بیان کرد: برای جبران کسری بودجه راه‌های دیگری وجود دارد و اینکه از طریق اجرای صحیح مالیات می‌توان این مشکلات را هم حل کرد، اما بدون دلالی و رانت و با مدیریت صحیح و با تدبیر.

 وی با بیان اینکه چرا فقط زورتان به مردم می رسد و به سرمایه داران نمی رسد، گفت: چرا عده ای در این کشور با این همه ثروت فرار مالیاتی دارند و چرا از کسانی که وارد کننده دخانیات هستند که باید بیش از ۲۰هزار میلیارد مالیات بدهند مالیات اخذ نمی‌شود.

این کاندیدای جوان ادامه داد: ما می گوییم مجلسی که ضعیف باشد و از حوزه نظارتی خودش خارج شود کاربردی ندارد و در تراز انقلاب نیست و آن افرادی که قاچاق سازمان یافته ای که بیش از 2.5 میلیون شغل و ۱۵هزار کارگاه را تعطیل کرده اند چه کسانی هستند و چرا فقط عده‌ای خاص وام های چند صد میلیاردی و بلکه بیشتر گرفته اند و تضمینی هم برای بازگشت این سرمایه وجود ندارد.

عسکری ابراز کرد: حرف ما این است که میلیاردها دلار از اموال این مردم دست عده‌ای آقازاده است چرا مجلس به این قضیه ورود نمی کند و چرا برخی از قوانین ما به درستی اجرا و نظارت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اگر قوانین درست اجرا شوند خیلی از مشکلاتمان حل خواهد شد، تصریح کرد: چرا قانون تسهیلات جوانان به خوبی اجرا نمی شود و اگر این قوانین اجرا می شد و نمایندگان ما شجاع برخورد می‌کردند دیگر جوانان مشکلی نداشتند.

عسکری ادامه داد: حرف ما این است که طرح نظارت بر مجلس رقم بخورد یا طرح خودکنترلی و یا طرح شفافیت آرای نمایندگان، نتیجه مجلس ضعیف این می شود که ۹۰ نفر از نمایندگان رد صلاحیت می شوند.

 وی خاطرنشان کرد: سال آینده که میلیاردها تومان کسری بودجه دارید باز می خواهید قیمت بنزین را افزایش دهید؟ بدانید راه های فراوانی برای جبران کسری بودجه وجود دارد از ایجاد شهرک های اشتغال و همین مالیات از خانه های خالی اگر گرفته شود مشکلات برطرف می‌شود.

عسکری ادامه داد: اجازه بدهید در چهل ساله دوم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان در آینده خود سهیم باشند.

این کاندیدا ابراز کرد: از روزی که ورود کردم با ابزارهای متعددی سعی در ناامیدی من داشتند تطمیع کردند بسته‌های تشویقی دادند و گزارشاتی علیه بنده دادند تا تایید نشوم و امروز هم در اتاق های فکرشان شایعه سازی می‌کنند اما بدانید که من به تنهایی حریفتان هستم.

 وی افزود: ما در روز  دوم اسفندماه به هرگونه تبعیض و بی عدالتی پایان خواهیم داد و حرف ما دعوت به آرامش برای همه مردمان است و در روز دوم اسفندماه شهرمان را با امنیت و آرامش به  الگویی برای دنیا معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران انتخابات برای جبران کسری بودجه حرف ما نتیجه مجلس ضعیف دوم انقلاب رد صلاحیت عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟

گروه اقتصاد و درآمد : بررسی ردیف های بودجه 1403 نشان می دهد، در لایحه ارائه شده دولت به مجلس، ذیل بودجه تخصیص شده برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ بودجه ای برای ردیف رفع فقر شدید سه دهک اول دیده نشده است.

به گزارش جماران، بررسی های مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد با اینکه ردیف جدیدی در لایحه بودجه 1403 با عنوان «کمک به اجرای برنامه مقیمی و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم» و با اختصاص بودجه 1500 همت در نظر گرفته شده است، اما عموم طرح های محرومیت زدایی رشدی نداشته اند.

همچنین از محل منابع قانون هدفمندی یارانه ها نیز بالغ بر 65 هزار میلیارد تومان بابت مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده است.

اعتبارات عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بالغ بر 310 هزار میلیارد تومان است که بیشترین سهم اعتبارات عمومی را در بین وزارتخانه ها دارد. بیش از 256 هزار میلیاد تومان از بودجه مربوطه متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است. در واقع اکثر توان مالی این وزارتخانه، صرف کمک به ناترازی صندوقهای بازنشستگی شده که در نتیجه آن امکان پیشبرد برنامه های مهمی مانند سیاست های حمایتی بسیار محدود شده است.

بر این اساس، در بودجه سال 1403، هیچ ردیف بودجه ای برای مبارزه با فقر شدید سه دهک اول جامعه تخصیص نیافته است.

ضعیت گسترش و تعمیق فقر در کشور در سالهای گذشته، مکررا هشدار کارشناسان اجتماعی و اقتصاددانان را به همراه داشته است. در سالهای پایانی دهه 90، نرخ فقر در کشور با افزایش قابل توجهی همراه بوده و به 30 درصد جامعه رسیده است. این در حالی است که سال گذشته مرکز پژوهش های مجلس درخصوص به زیر خط فقر افتادن 40 درصد دیگر از جامعه در سالهای آینده هم هشدار داد.

       

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم
  • برداشت 200 هزار میلیاردی دولت از بورس برای کسری بودجه
  • (ویدئو) تامین کسری بودجه دولت با برداشت ۲۰۰ هزار میلیاردی از بورس
  • ببینید | آمار جنجالی کارشناس برنامه تلویزیون درباره دولت؛ تامین کسری بودجه با برداشت از بازار سرمایه؟