Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمّدعلی وکیلی، از سخنرانان همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان در ورزشگاه شهید شیرودی به ناهماهنگی در برگزاری این همایش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدعلی وکیلی، از سخنرانان همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان در ورزشگاه شهید شیرودی به نحوه برگزاری این همایش انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان که امروز بعدازظهر در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد هنگامی که مجری حجت‌الاسلام مجید انصاری، سرلیست اصلاح‌طلبان را برای سخنرانی به جایگاه دعوت کرد ناگهان گروه موسیقی محلی به اجرای موسیقی خود پرداخت.

این ناهماهنگی که در برگزاری همایش  تأثیر گذاشت با انتقاد شدید محمّدعلی وکیلی، عضو فراکسیون امید مجلس قرار گرفت.

به گزارش آنا، محمّدعلی وکیلی در همایش امروز گفت: اصلاح‌طلب و اصولگرا، دولت و مجلس و سیاسی و غیرسیاسی، در این موضوع که وضع کشور بد است، با هم مشترک هستند ولی در این موضوع که چرا این وضع بد است و چقدر بد است، اختلاف داریم.

حجّت‌الاسلام مجید انصاری نیز در این همایش گفت: واقعیت این است که حال و روز مردم و اقتصاد ما، این روزها چندان خوش نیست. مخصوصاً دختران و پسرانی که تحصیلات عالی کسب کرده‌اند و امروز آماده ورود به عرصه‌ها هستند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجید انصاری اصلاح طلبان محمدعلی وکیلی همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان ورزشگاه شهید شیرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کارمندان مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار را در میامی طی کردند.
بانوان ایوانکی  هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!