Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@06:53:01 GMT

حمله مسلحانه به ورزشکار قوی‌ترین مردان در شهریار

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۴۵۳

ساعت 24 - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به حمله مسلحانه تعداد از اراذل و اوباش به یکی از ورزشکاران رشته قوی‌ترین مردان ایران در منطقه باباسلمان شهریار و مجروح شدن وی بر اثر شلیک گلوله، گفت: با اقدامات صورت گرفته تعدادی از اراذل و اوباش حمله کننده دستگیر و سایرین نیز تحت تعقیب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص خبر حمله مسلحانه به یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان ایران در شهرستان شهریار، اظهار داشت: در روز ۲۵ بهمن ماه تعدادی از اراذل و اوباش منطقه سرآسیاب ملارد بر اثر اختلافات شخصی با آقای رامین فرج نژاد، حضور وی در باغ خود در منطقه باباسلمان باغستان شهریار را رصد می‌کنند.

وی افزود: تعدادی زیادی از اراذل و اوباش در همان شب وارد باغ وی شده و با او درگیر می‌شوند که سلاح گرم و سرد به همراه داشتند و که در این میان تیری نیز به وی شلیک و او تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر از وضعیت عمومی خوبی برخوردار است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: تعدادی از اراذل و اوباش حمله کننده توسط پلیس دستگیر و تعدادی متواری هستند و بلافاصله اقدامات انتظامی و قضایی انجام شده است و پرونده تشکیل و دستورات نیابتی اخذ شده است و انشالله با تلاش همکاران تمام عوامل دستگیر و زوایای این موضوع مشخص خواهد شد.

این برای اولین بار نیست که یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان مورد حمله قرار می‌گیرد. تلخ ترین نمونه این اتفاقات، فوت مرحوم روح الله داداشی بود که در مسابقات مردان آهنین، ۲ بار قهرمان شده بود. او در تیرماه سال ۹۰ در جریان یک درگیری خیابانی در کرج، با چاقو مضروب شد و به دلیل خونریزی شدید، دارفانی را وداع گفت.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حمله مسلحانه حمله مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

به گزارش ایسنا؛ مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد این معاونت در سال ۱۴۰۲ گفت: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته ۸۱۷ مدال کسب شده در مسابقات بین‌المللی داشتیم و این بهترین آمار کسب شده در یک سال در چند سال گذشته است. ما تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

او در ادامه به اعزام بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی و میزبانی رویدادهای بین‌المللی پرداخت و گفت: در سالی که گذشت، ما حدود ۴۵۱ اعزام به رویدادهای خارجی داشتیم و همچنین میزبانی ۱۴۶ رویداد بین‌المللی را بر عهده گرفتیم. در سال ۱۴۰۲ تمرکز بیشتر معاونت، روی اعزام و افتخارآفرینی بیشتر بانوان ورزشکارمان بود که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد و زنان ایران در مسابقات مختلف توانستند نتایج بسیار خوبی را رقم بزنند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مربیان و داوران تربیت‌شده خانم و افزایش آن نسبت به سال گذشته گفت: در حال حاضر ما ۱۱۷۸۴۳ و ۲۱۷۶۳۸ داور و مربی تربیت شده داریم و در سالی که گذشت موفق شدیم حدود ۷ هزار داور و ۱۴ هزار مربی را به جمع مربیان و داوران زن تربیت‌شده کشور ملحق کنیم.

کاظمی‌پور در پایان درباره حفظ جایگاه و عضویت بانوان در مجامع بین‌المللی گفت: به حول قوه الهی تا اینجای کار ۱۱۲ کرسی ما را در مجامع بین‌المللی، زنان کشور تشکیل داده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته، به ۹ نفر افزایش پیدا کرده است. معاونت ورزش بانوان در این مدت تلاش کرد با شناسایی، حمایت و معرفی بانوان ورزشکار موفق و هویت‌آفرین مبتنی بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی قدم موثری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و حضور بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بردارد که خوشبختانه با اجرای برنامه‌ریزی‌ها شاهد افتخارآفرینی‌های متعدد در مسابقات و رویدادهای مختلف بوده‌ایم و امیدوارم با تلاش ورزشکاران و مجموعه ورزش کشور، در سال آینده شاهد اتفاقات خیلی بهتر برای ورزش بانوان باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند