Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:42:54 GMT

اسکوچیچ تا پایان لیگ حق همکاری با هیچ تیمی را نداشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۴۵۶

اسکوچیچ تا پایان لیگ حق همکاری با هیچ تیمی را نداشت

به گزارش ایرنا  علی عیسی زاده دوشنبه اظهار داشت: پس از درخواست جدایی اسکوچیچ از تیم صنعت‌نفت در صورتی با جدایی وی موافقت شد که این مربی تا ماه می سال ۲۰۲۰ که لیگ برتر ایران به پایان می رسد با هیچ تیمی همکاری نکند.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته اکنون اسکوچیچ باید ۱۴۰ هزار ده باشگاه صنعتلار بنفت آبادان غرامت بپردازد زیرا این بند در توافقی که صورت گرفت ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه صنعت نفت آبادان مهلت پنج روزه‌ای را برای پرداخت این غرامت به اسکوچیچ داده بود که این مهلت فردا "سه‌شنبه" به پایان خواهد رسید.

عیسی زاده تصریح کرد: در صورتی که فردا این غرامت به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان پرداخت نشود از اسکوچیچ به فیفا شکایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اسکوچیچ به بهانه بیماری از تیم صنعت‌نفت جدا شد ولی در کمال تعجب وی به پیشنهاد تیم ملی ایران پاسخ مثبت داد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال آبادان فوتبال دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال آبادان باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندس‌لیگا تیم‌های بایرلورکوزن و دورتموند به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

لورکوزن برای شکست یک طلسم به مصاف دورتموند رفته بود. لورکوزن طی سه رویارویی قبلی با دورتموند برنده نشده بود و ژابی آلونسو به عنوان مربی طی دو بازی قبلی برابر این تیم، به برد دست پیدا نکرده بود.

بایرلورکوزن در چهل و پنجمین فصل حضور در بوندس‌لیگا، هفته گذشته قهرمانی در بوندس‌لیگا را قطعی کرد و با برتری مقابل وردربرمن در فاصله پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها بایرن مونیخ را در با فاصله 16 امتیازی در رده دوم قرار داد.

بازی دو تیم در نیمه اول پایاپای و بدون لحظات هیجان انگیز دنبال شد که فقط دو صحنه قابل توجه داشت. در دقیقه 31 امره جان روی جرمی فریمپونگ مرتکب خطا شد که نزدیک به محوطه جریمه بود. پس از بررسی VAR مشخص شد که این صحنه پنالتی نیست و یک ضربه ایستگاهی به سود لورکوزن اعلام شد.

در دقیقه 42 هم دورتموندی‌‌ها روی یک موقعیت خطرناک دروازه لورکوزن را تهدید کردند که ضربه مارسل سابیتزر از روی خط دروازه مهار شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

این بازی برخلاف انتظار لحظات هیجان انگیزی نداشت و بازی در نیمه دوم هم بسیار معمولی از سوی هر دو تیم دنبال می‌شد تا اینکه بالاخره یک اتفاق قابل توجه رخ داد.

در دقیقه 81 این بازی نیکلاس فولکروگ موفق شد روی ارسال کوتاه مارسل سابیتزر از درون محوطه جریمه با ضربه والی دروازه لورکوزن را باز کند و دورتموند را پیش بیندازد.

با این گل لورکوزن پس از 44 بازی شکست ناپذیری به پایان این نوار درخشان نزدیک می‌شد و بازیکنانش فشار زیادی را متحمل بودند که باعث شد ویکتور بونیفیس چند دقیقه پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی مرتکب خطا شده و کارت قرمز دریافت کند. داور پس از بررسی صحنه خطای او تصمیم گرفت این کارت را پس بگیرد و بونیفیس در زمین باقی ماند.

به دلیل بازی پربرخورد بازیکنان دو تیم که منجر به 7 اخطار از سوی داور شده بود بازی برای دقایق پایانی با وقت‌های اضافه زیادی همراه شد و داور تصمیم گرفت پس از 8 دقیقه سوت پایان را به صدا درآورد.

این وقت اضافه به لورکوزن انگیزه زیادی داد تا برای جبران نتیجه و فرار از شکست دست به کار شود. نکته جالب این است که لورکوزن مانند چند بازی فصل جاری موفق شد در وقت‌های اضافه یک بار دیگر از شکست فرار کند.

روی ارسال ضربه کرنر فلورین ویرتز، یوسیپ استانیشیچ موفق شد جلوتر از مدافعان دورتموند با ضربه سر توپ را به زمین اصابت داده و دور از دستان گریگور کوبل آن را به گل تبدیل کند تا در دقیقه 90+7 تیمش را از شکست نجات دهد.

لورکوزن بعد از این گل لحظات باقی مانده بازی را کنترل کرد تا از بازی خارج از خانه به کسب یک امتیاز بسنده کند. دورتموند با این تساوی 57 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. صدرنشین هم به امتیاز 80 رسید.

دیگر خبرها

  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود