Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  جوزف نای، دانشمند سیاسی و استاد دانشگاه هاروارد در گفت‌وگویی با فرید زکریا در برنامه "جی پی اس" شبکه سی‌ان‌ان در خصوص سیاست دونالد ترامپ درباره ترور سردار سپهبد سلیمانی اظهار کرد: وی سعی داشت بازدارندگی در قبال ایران را احیا کند.

اگر ترامپ این کار را با غرق کردن یک کشتی در خلیج فارس انجام می‌داد قابل قبول‌تر و اخلاقی‌تر می‌شد، اما با ترور یک مقام بلندپایه در یک کشور ثالث که با آن در جنگ نیست، فرمان اجرایی جرالد فورد -که پس از جنگ ویتنام امضا شد- را نقض کرد که براساس آن نباید دست به ترور کسی در خاک کشور ثالث می‌زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: جنگ یا صلح/ دولت ترامپ چه استراتژی را در قبال ایران دنبال می‌کند؟وی در ادامه افزود: اگر ما این مدل را نادیده بگیریم، اگر فرضا وزیر خارجه پمپئو به بغداد سفر کند و کسی به او شلیک کند، ما حق اعتراض نداریم چراکه خودمان سلیمانی را ترور کرده‌ایم. اصلا خوب یا بد بودن آدم‌ها مهم نیست. ترامپ کاملا به عواقب نقض قانون اجرایی جرالد فورد که پس از جنگ ویتنام تصویب شده بود فکر نکرده بود. منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rFC خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جوزف نای ترور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام

به گزارش قدس آنلاین، در این گزارش اشاره نشده است که اولین حراج چه زمانی برگزار می‌شود. هفته گذشته بانک مرکزی ویتنام اعلام کرد که عرضه شمش طلا را برای تثبیت بازار افزایش می‌دهد، زیرا قیمت‌های داخلی به دلیل عدم تعادل بین عرضه و تقاضا بسیار بالاتر از قیمت‌های جهانی بوده است.

طبق گزارش رویترز، قیمت شمش طلا در این کشور آسیای جنوب شرقی امسال حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • خودرویی که قرار بود «رانندگی اتمی» را امکانپذیر کند
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام