Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:10:49 GMT

مهاجم الدحیل مقابل پرسپولیس محروم نبود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۵۴۳

مهاجم الدحیل مقابل پرسپولیس محروم نبود

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس تاکید کرد کارت زردهای مرحله حذفی به فصل بعد انتقال پیدا نمی کند و فقط کارت قرمز به فصلی دیگر منتقل می شود.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس علاوه بررسی کارشناسان خود در پی مشورت با برخی ناظران ایرانی کنفدراسیون و یک مقام ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن آگاهی از ماده ۳۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ایین نامه انضباطی و اخلاقی که در آن تاکید شده فقط کارت قرمز و اخراج و محرومیت های انضباطی به فصلی دیگر منتقل م‌ شود با توجه به ماده ۵۷ آیین نامه مسابقات که در آن قید شده کارت زردهای مرحله پلی اف،گروهی و نیمه نهایی حذف می‌شود به دلیل دریافت دو کارت زرد در دو دیدار رفت و برگشت مرحله حذفی و به منظور رفع ابهام و هرگونه شک و شبهه با ذکر اخطارهای دریافتی معزعلی نامه ای را  از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده بود و امروز پاسخ آن را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

شکایت پرسپولیس به جایی نخواهد رسید

در این نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا  قید شده که طبق ماده ۳۸.۴ آیین نامه  فقط اخراج ها به فصل بعدی منتقل می شود.

همچنین باشگاه پرسپولیس روز گذشته ضمن ارسال ویدیویی از اشتباهات متعدد داوری از فصل گذشته که منجر به حذف تیم از مرحله گروهی شد به داوری دیدار با الدحیل اعتراض کرد.

کارشناسان داوری نسبت به خطای مانزوکیچ روی نادری قبل از گل اول اتفاق نظر داشته و برخی نیز تاکید کرده بودند بازیکن الدحیل می بایست در دقیقه ۴۱بخاطر تکل خطرناک روی مهدی ترابی اخراج می شد.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر چند مورد از اشتباهات مسلم داوران در فصل گذشته لیگ قهرمانان اسیا ویدیوی اشتباهات  داوری در فصل ۲۰۱۸ و بویژه گل افساید کاشیما در بازی رفت لیگ قهرمانان و دو اشتباه مسلم داور در نیمه نهایی سال ۲۰۱۷ مقابل الهلال را نیز برای کنفدراسیون فوتبال اسیا ارسال کرد تا برای انها مشخص شود که پرسپولیس تا چه اندازه از اشتباهات داوری طی فصول گذشته متضرر شده است.

باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرده که این اشتباهات به ضرر پرسپولیس تکرار نشود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال الدحیل قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا معز علی ای اف سی کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد