Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،بازی تیم‌های تراکتور و مس کرمان از سری بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، ۳۰ بهمن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

بازی این دوتیم باید دوم دی درتبریز برگزارمی شدکه ازسوی سازمان لیگ، لغو و به زمان دیگری موکول شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده است، این بازی، باید ۳۰ بهمن در تبریزبرگزارشود.

جالب توجه اینکه، تراکتور پس از گذشت ۱۹ سال از آخرین حضور خود در فینال جام حذفی درفصل ۹۳-۹۲، که ۲۵ بهمن ۹۲ در کرمان درمقابل تیم مس این شهر قرار گرفت و با تنها گل سعید دقیقی به برتری رسید و اولین قهرمانی مهم خود را در سال ۱۳۹۳، رقم زدوجشن گرفت.

تراکتور، ۳ بارهم نایب قهرمان جام حذفی شده‌است.

علیرضا پژمان دستیار فعلی ساکت الهامی و، میلاد شیخ فخرالدینی مدافع راست تراکتور نیز در آن زمان یکی از بازیکنان ثابت و اصلی تراکتور بود که قهرمانی در جام حذفی را با این تیم تبریزی تجربه کرد.

میمبلا، بازیکن پرویی تراکتورنیز، که به علت مصدومیت وهمچنین تصادف همسرش به کشورش رفته بودبه تبریز برگشت وبانظرکادرفنی در تمرینات تیمش شرکت می‌کند.

تیم تراکتور، در ۴ بازی اخیردرلیگ هم، درمقابل مس کرمان، ۲ بردو ۲ تساوی بدست آورده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیکنان فوتبال جام حذفی فوتبال جام حذفی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد

نبرد منچسترسیتی و رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پنالتی رسید و در این ضربات شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف بایرن شدند.

در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، دیداری از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال‌مادرید برگزار شد که پس از تساوی ۱-۱ و در مجموع ۴-۴ به پنالتی کشید و در این ضربات رئالی‌ها ۴-۳ پیروز شدند تا به مرحله بعد برسند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند رئال مادرید - منچسترسیتی: مسابقه ای کلاسیک

دیگر خبرها

  • 4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟