Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس علاوه بررسی کارشناسان خود در پی مشورت با برخی ناظران ایرانی کنفدراسیون و یک مقام ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن آگاهی از ماده ۳۸.۴ایین نامه انضباطی و اخلاقی که در آن تاکید شده فقط کارت قرمز و اخراج و محرومیت های انضباطی به فصلی دیگر منتقل م‌ شود با توجه به ماده ۵۷ آیین نامه مسابقات که در آن قید شده کارت زردهای مرحله پلی اف،گروهی و نیمه نهایی حذف می‌شود به دلیل دریافت دو کارت زرد در دو دیدار رفت و برگشت مرحله حذفی و به منظور رفع ابهام و هرگونه شک و شبهه با ذکر اخطارهای دریافتی معزعلی نامه ای را  از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده بود و امروز پاسخ آن را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا  قید شده که طبق ماده ۳۸.۴ آیین نامه  فقط اخراج ها به فصل بعدی منتقل می شود‌.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس روز گذشته ضمن ارسال ویدیویی از اشتباهات متعدد داوری از فصل گذشته که منجر به حذف تیم از مرحله گروهی شد به داوری دیدار با الدحیل اعتراض کرد.

 

کارشناسان داوری نسبت به خطای مانزوکیچ روی نادری قبل از گل اول اتفاق نظر داشته و برخی نیز تاکید کرده بودند بازیکن الدحیل می بایست در دقیقه ۴۱بخاطر تکل خطرناک روی مهدی ترابی اخراج می شد.

 

باشگاه پرسپولیس علاوه بر چند مورد از اشتباهات مسلم داوران در فصل گذشته لیگ قهرمانان اسیا ویدیوی اشتباهات  داوری در فصل ۲۰۱۸ و بویژه گل افساید کاشیما در بازی رفت لیگ قهرمانان و دو اشتباه مسلم داور در نیمه نهایی سال ۲۰۱۷ مقابل الهلال را نیز برای کنفدراسیون فوتبال اسیا ارسال کرد تا برای انها مشخص شود که پرسپولیس تا چه اندازه از اشتباهات داوری طی فصول گذشته متضرر شده است.

 

باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرده که این اشتباهات به ضرر پرسپولیس تکرار نشود‌.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: المعز علی الدحیل قطر کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری