Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

آخرین اخبار از جزئیات و زمان پخش «پایتخت ۶» / تصویربرداری «نون. خ» تا ماه رمضان ادامه دارد

تقویم ۱۳۹۹ + دانلود

کدام عمل نزد خداوند از اعتکاف در مسجد پیامبر محبوب‌تر است؟

برخی آموزشگاه‌های بازیگری دکان دونبش شده‌اند/ هیچگاه از حمایت دولتی بهر‌ه‌مند نبودم

ذات‌الریه گریبان‌گیر خواننده برنده اسکار شد

قانون مطبوعات بازبینی شود/ در خواست برای رفع توزیع نامتوازن صنعت نشر در کشور

رکوردشکنی «انگل» پس از اسکار ۲۰۲۰ در گیشه

«دیدن این فیلم جرم است» نوروز ۹۹ اکران می‌شود؟

ویروس کرونا برای «جیمز باند» هم دردسرساز شد

نرگس آبیار جایزه زنان برتر و موفق جهان اسلام را دریافت می‌کند

انتهای پیام/ 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد

به گزارش ورزش سه، جام ملت‌های آسیا 2024 از فردا با دیدار تیم‌های ملی ویتنام و مالزی کلید خواهد خورد و بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال در قاره کهن وارد هفدهمین دوره‌اش می‌شود. تاریخچه مسابقات، نشان دهنده سلطنت ایرانی‌ها بوده است که با دوازده قهرمانی در آن بالای بالا جای گرفته‌‌اند و دست نیافتنی به شمار می‌روند. در این میان سامورایی‌ها، چهار بار جایزه بزرگ را از ایران به سرقت رفته‌اند و به تنها رقیب سنتی و دیرینه یوزها بدل شده‌اند. می‌گویند قدرت فوتسال آسیا همیشه در این دو کشور تعریف شده است و به نظر می‌رسد همه در انتظار یک فینال پُر تب‌وتاب دیگر هستند.

سایت فیفا در جدیدترین مطلبش با تصویری از مسلم اولاد قباد، پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، به بخت‌های قهرمانی و کاندیدای صعود به جام جهانی پرداخته. همچنین معتقد است که قاره آسیا در انحصار همیشگی ایران و ژاپن بوده و نبردها در این آوردگاه برای دو بلیت دیگر جام جهانی خواهد بود. تیم ملی فوتسال ایران بر خلاف دوره گذشته، حسین طیبی کاپیتان و فوق ستاره‌اش را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، اما سالار اقاپور، سعید احمدعباسی و مسلم اولادقباد آنجا خواهند بود. آن‌ها شمسایی را همراهی می‌کنند تا اولین قهرمانی اش را با جامه مربیگری در آسیا به ارمغان بیاورد.

در سوی دیگر، آسمان ژاپن کم فروغ دیده می‌شود. زیرا سامورایی‌ها مدافع عنوان قهرمانی از ستاره‌های خود آرتور، رافائل هنمی، کوکورو هارادا و کازویا شیمیزو، بهره‌ای نمی‌برند. کنیچیرو کوگوره سرمربی ژاپن، دو مهره بزرگش را به علت مصدومیت و دو ستاره دیگرش را به علت مخالف باشگاه‌هایشان ( خارج بودن مسابقات از تقویم فیفادی) از دست داده است و بدون شک زهر گذشته را نخواهد داشت.

اگرچه سایر تیم‌ها با مربی مشهور و تاکتیک‌دان خود برای رقابت با غول‌های فوتسال و صعود به جام جهانی نقشه کشیده‌اند که می‌توان به ازبکستان و تئورسین بزرگ اسپانیایی ونانسیو لوپز اشاره داشت و همچنین تایلند، میزبان رقابت‌ها با میگل رودریگو دیگر مربی مطرح ماتادورها برای صعود به جام جهانی بسیار آماده و مرموز نشان داده‌اند. در کنار همه‌اینها، نباید از ویتنام با مربی آرژانتینی‌اش دیگو جوستوزی که سال 2016 با آلبی سلسته فاتح جهان شد، چشم‌پوشی کرد
 

چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست می‌آورند و ازبکستان میزبان جام جهانی در صورت راهیابی به جمع تاپ‌فور، پلی آف میان حذف شده‌ها نماینده نهایی AFC را مشخص خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس
  • (عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • تعدادی از پهپادهای ایران را سرنگون کردیم | حمله ایران موفق نبود!
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد