Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری فردا: هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم بحث معرفی نهایی نامزدهای انتخاباتی جبهه‌های سیاسی بیشتر موضوعیت می‌یابد زیرا تا چندروز آینده مردم پای صندوق‌های انتخابات می‌روند تا به نامزدهای مورد نظر خود رأی دهند. شورای ائتلاف در ماه‌های اخیر تلاش کرد تا به لیستی واحد متشکل نیرهای انقلابی و کارآمد دست یابد که در نهایت به این مهم نائل شد اما در این بین مخالفان نیروهای انقلابی هم بی‌کار ننشسته‌اند و به دلیل عدم اقبال عمومی به نیروهای غیرانقلابی ایشان مترصد حفظ خود در عرصه سیاسی از طریق تخریب هستند؛ تخریب‌هایی که به اعتبار هیچ سند یقین‌آوری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهره الهیان، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد که در مقطع کنونی ضرورت دارد که به مردم آگاهی داده شود که سمت خرده‌لیست‌ها نروند. او در تحلیل شرایط فعلی انتخاباتی نیروهای انقلاب گفت: «انتخابات پیش رو شرایط بسیار پیچیده‌ای دارد و نیروهای انقلاب با لیست شورای ائتلاف به صحنه آمده‌اند تا در این شرایط بتوانند مجلس آینده را به یک نهاد انقلابی و کارآمد تبدیل کنند. در مقطع کنونی خرده‌لیست‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌شود که این لیست‌ها نتیجه‌ای جز سردرگمی مردم به همراه ندارد. نیروهای انقلاب در چنین فضایی برای حفظ وحدت خود باید با برنامه‌ریزی دقیق بدنه اجتماعی خود را آگاه کنند که لیست شورای ائتلاف لیست اصلی اصولگرایان است تا این وحدت شکل‌گرفته مخدوش نشود. باید از تجربیات گذشته درس بگیریم و در قالب شورای ائتلاف حرکت کنیم تا مجلس آینده متشکل از نیروهای اصیل، انقلابی و کارآمد شود».
او درباره موج تخریب‌هایی که در روزهای منتهی به انتخابات علیه نیروهای انقلاب صورت می‌گیرد، اظهار کرد: «قابل پیش‌بینی بود که هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم، موج تخریب‌ها افزایش یابد. این تخریب‌ها صرفا با هدف تضعیف رأی‌آوری نیروهای انقلاب رخ می‌دهد و تردیدی نیست که با برنامه‌ریزی و هدفمند انجام می‌شود. مردم باید هشیار باشند و با درایت و بصیرت عرصه را تحلیل کنند و بدانند که اتفاقا کسانی که مورد تخریب نیروهایی که به انقلاب اعتقاد ندارند یا دشمنان خارجی قرار می‌گیرند، شایسته‌ترین‌ها برای حضور در مجلس‌اند».

منبع: فردا

کلیدواژه: زهره الهیان انتخابات مجلس موج تخریب انقلابی و کارآمد نیروهای انقلاب شورای ائتلاف برنامه ریزی تخریب ها لیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر