Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم پایانی بخش تجلى اراده ملی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن مجید در تالار ایوان شمس آغاز شد. تاریخ انتشار: 21:04 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۴۰۰

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگى خبرگزارى ميزان، مراسم پایانی بخش تجلى اراده ملی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن مجید در تالار ایوان شمس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد سلوکی» مجری مراسم پس از خوشامدگویی به حضار بابت حضورشان در آخرین دورهمی جشنواره سی و هشتم در بخش تجلی اراده ملی و تبریک ویژه بابت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، به همه دست‌اندرکاران این دوره جشنواره خسته نباشید و به مدعوین به ویژه مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای حاضر در مراسم خیرمقدم گفت. در ادامه کلیپی ویژه ایام‌االله دهه فجر انقلاب اسلامی پخش شد.

دربخش اول اهدای جوایز قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها، هیأت داوران قوه قضاییه متشکل از سیدمحمدرضا خوشرو، مهدی افتخاری، علیرضا پاشایی، محمد شهریاری، امیر اکبرزاده، جواد طوسی و هیأت داوران سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور متشکل از احمد افروز، حسن ضیا آذری، فرهاد درودگر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

جایزه هیات داوران قوه قضائیه به دلیل طرح دغدغه‌مندانه آسیب‌های اجتماعی و ضرورت مشارکت در حل معضلات اجتماعی برای فیلم خورشید به مجید مجیدی اهدا شد.

جايزه هیات داوران قوه قضائیه توجه به آسیب‌های اجتماعی نوجوانان به فرزاد خوشدست کارگردان مستند خط باريك قرمز اهدا شد. خوشدست از همکاری قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها در ساخته شدن مستند خود تشکر کرد و اعلام کرد کار بعدی خود را نیز با همکاری این سازمان خواهد ساخت.

هیأت داوران این قوه، از بازیگران نوجوان فیلم سینمایی خورشيد قدردانی کرد و جوایزی به هنرمندان نوجوان این فیلم اهدا کرد.

در بخش بعدی، سازمان زندان‌ها نیز جایزه خود را به فرزاد خوشدست کارگردان مستند خط_باریک_قرمز اهدا کرد.

در بخش بعدی هیأت داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران متشکل از فرزاد مولازاده، سیدمرتضی حسینی و محمدتقی فهیم و هیأت داوران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متشکل از هارون یشایایی، مجید کریمی، سیدجمال ساداتیان، کیانوش جهانپور و خسرو نقیبی معرفی شدند.

داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران، جایزه اول خود را به دلیل نمایش موفق مشارکت اقوام مختلف در دفاع مقدس جایزه خود را به مهرداد خوشبخت کارگردان آبادان يازده ۶۰ اهدا کرد.

هیأت داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران جایزه بعدی خود را به دلیل پرداخت نفس‌گیر جانفشانی‌های محافظان امنیتی کشور، به سعید ملکان برایروز صفر تقدیم کرد. او با حضور روی سن جایزه خود را دریافت کرد.

جایزه داوران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل روایت ایثار مادرانه و عشق پدرانه برای زندگی‌بخشی به کودکان و آینده سازان سرزمین به حمیدرضا قربانی کارگردان مغز استخوان اهدا شد.

جایزه بعدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل تمرکز بر یک داستان در حوزه سلامت و دغدغه‌مندی تصویر درست خانواده سلامت ایرانی به بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان فیلم بى صدا حلزون اهدا شد.

خبر در حال تكميل است ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فيلم فجر جشنواره فيلم فجر داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران درمان و آموزش پزشکی سازمان زندان ها وزارت بهداشت جایزه خود هیأت داوران داوران قوه قوه قضائیه اراده ملی اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ هنرمندان استان در جشنواره آسمان هشتم روستایی کردر رضوی هرمزگان موفق به کسب رتبه‌های برتر بخش‌های طراحی بروشور، طراحی صحنه، بهترین بازیگر زن بزرگسال، بهترین بازیگر زن خردسال شدند.
همچنین این هنرمندان جایزه اثربرگزیده ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم روستایی کردر رضوی هرمزگان را هم از آن خود کردند.
در بخش طراحی بروشور اول: محمد حسن آقابابایی، در بخش طراحی صحنه اول: روح الله فتاحی، در بخش بهترین بازیگر زن بزرگسال: مرضیه کریمی، در بخش بهترین بازیگر زن خردسال: یسنا فتاحی و عنوان اثر برگزیده جشنواره به نمایش ضامن رسید.
این جشنواره ۲۹ تا ۳۱ فروردین در استان هرمزگان روستای کردر رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت