Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:01:25 GMT

۲۲ درصد مدیران استان ایلام از بانوان هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۸۴۲

۲۲ درصد مدیران استان ایلام از بانوان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در نشست با بانوان به مناسبت روز زن و مادر ضمن تبریک این روز مبارک، گفت: برای توسعه راهی جز استفاده از ظرفیت و توانمندی نیم دیگر جامعه یعنی بانوان نداریم منتها قبل از آن بایست توانمندی آنها را باور کنیم.

وی در ادامه از توجه دولت تدبیر و امید به سهم مدیریتی زنان گفت و تصریح کرد: قبل از دولت در استان ۶ مدیر ارشد زن داشتیم الان این تعداد به ۱۱ مدیر کل افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: همچنین تا قبل از دولت تدبیر و امید تعداد مدیران زن استان ۷۶ نفر بودند اما امروز این میزان به ۱۸۱ نفر رسیده است تا امروز بیش از ۲۲ درصد مدیران استان از بانوان باشد و امیدواریم این روند روبه رشد ادامه یابد.

استاندار ایلام در ادامه به معاونین خود و دیگر مسئولان استان تاکید کرد که اولویت انتصابات خود را بانوان و جوانان قرار دهند.

بحث انتخابات بسیار حائز اهمیت است

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر رقابت سالم توام با همدلی و برادری در انتخابات تاکید کرد و گفت: ریشه بسیاری از انتقادات و تخریب‌ها ناشی از تداوم اختلافات پس از انتخابات میان گروه‌ها و جناح‌های سیاسی است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: بحث انتخابات بسیار حائز اهمیت است و انتخابات امسال بشدت قومیتی شده که این امر هم مشکل و هم مزیت دارد، مشکل این است که تعصب‌ها نبایست باعث بروز اختلافات در بین اقوام شود و البته مزیت آن مشارکت حداکثری است.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در استان همواره بیشتر از میانگین کشوری است و امیدوارم که مردم افراد اصلح را انتخاب کنند ولو اینکه در بین اقوام باشد.

استاندار ایلام گفت: ما بجز دشمنان این نظام که شناخته شده هم هستند می‌توانیم با دنیا مذاکره کنیم، راه اقتصاد ما علاوه بر تکیه بر منابع داخلی از طریق ارتباط با دنیا نیز به دست می‌آید.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: دولت هم مشکل دارد و برخی انتقادها بجاست اما حب و بغض یک مساله دیگر است.

وی افزود: برخی هستند که هنوز نمی‌دانند اف ای تی اف و برجام یعنی چه، اما هر دم از دولت انتقاد می‌کنند و علیه آن موضع گیری می‌کنند.

استاندار ایلام در ادامه از مظلومیت دولت گفت و تصریح نمود: مشکلات همواره وجود دارد اما مسئله این است که برخی منصب داران، منتخبین مردم را به بهانه دفاع از مردم زیرسوال می‌برند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به خدمات دولت در استان اشاره کرد و گفت: دولت و نظام خدمات خوبی در استان انجام داده است بطوریکه ظرف یکسال گذشته حدود ۱۵ الی ۱۶ هزار میلیارد تومان در ایلام سرمایه گذاری شد و نرخ بیکاری از بالای ۱۷ به ۸.۱ درصد کاهش یافته که این امر نشان از تلاش در امر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان بوده اما باز باید به جوانان و بانوان استان توجه شود و میزان انتخاب مدیران زن در استان افزایش یابد.

وی به شرایط امروز کشور اشاره کرد و بیان داشت: کشور در جنگ اقتصادی شدیدی قرار دارد و مردم با مشارکت بالا پای صندوق‌های رای بیایند تا انشاءالله بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

کد خبر 4855521

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام اشتغال بانوان ایلام انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند استاندار ایلام سلیمانی دشتکی دولت در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی باقرزاده در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو، رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی که در سالن جلسات هتل بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سالیان سال در خصوص موقوفات، مشکلات تثبیت مالکیت و اختلاف نظرات وجود داشت که در حال حاضر با درایت مدیران استانی و همدلی مثال‌زدنی به ویژه شوراهای قضائی خوزستان و مدیران مربوطه که در این زمینه دخیل بوده‌اند، تثبیت سند صورت گرفت و بنده قدردان آنها هستم.

مدیرکل اسناد و ثبتی اوقاف و امور خیریه گفت: امید است تحول‌هایی که در یک سال و نیم اخیر در تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی به ویژه املاک و اراضی وقفی اتفاق افتاده ادامه‌دار باشد تا ما بتوانیم شاهد اتمام و پایان تثبیت مالکیت موقوفات استان خوزستان در آینده نزدیک باشیم.

کد خبر 6086608

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام