Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس داوری فوتبال معتقد است روی صحنه گل دوم تیم استقلال که مردود اعلام شده، داور مرتکب اشتباه شده است. تاریخ انتشار: 21:14 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۴۰۱

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد داوری بازی تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان و اعلام ۲ پنالتی در جریان این بازی که سهم هر تیم یکی بود، اظهار داشت: هر ۲ پنالتی صحیح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی برای الاهلی به درستی گرفته شد، چون حسینی روی او خطا کرد. از طرفی پنالتی استقلال هم به درستی اعلام شد. مدافع الاهلی روی رضاوند خطا کرد و برای همین پنالتی درست بود.

وی افزود: در مورد گل امیرارسلان مطهری در دقایق پایانی بازی که مردود اعلام شد، گفت: کمک داور روی این صحنه اعلام آفساید کرد و وظیفه خود را به درستی انجام داد.

کارشناس داوری فوتبال ادامه داد: کمک داور از زاویه دید خود نمی‌توانست تشخیص دهد که مهاجم استقلال جلوی دید دروازه‌بان الاهلی را گرفته یا خیر و داور وسط باید در این ماجرا به او کمک می‌کرد. در این صحنه اشتباه اصلی از سوی داور وسط بود که گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد. مهاجم استقلال جلوی دید دروازه‌بان الاهلی را نگرفته بود و داور باید به کمک خود در این صحنه کمک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: غایبان استقلال مقابل الاهلی مشخص شدند؛ کریمی و باقری هم نیستند

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان مردود اعلام اعلام شد داور وسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد