Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@14:00:12 GMT

کشف جسد یخ‌ زده یک زن در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۶۹۵۳

حوادث رکنا: صبح امروز، جسد یخ زده زنی در کوه عون‌ابن علی(عینالی) تبریز پیدا شد.

صبح امروز، جسد یخ زده زنی در کوه عون‌ابن علی(عینالی) تبریز پیدا شد.

به گزارش رکنا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی ضمن تایید این خبر اظهار کرد: صبح امروز به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر کاهش هوشیاری یک خانم نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید شادی نیا افزود: حدود ساعت ۱۰:۳۰ همکاران ما پس از رسیدن به محل با جمود نعشی و پیکر یخ زده یک خانم حدودا ۵۰ ساله در محوطه سازمان عمران عون ابن علی روبه‌رو شدند.

بر اساس این گزارش، هنوز اطلاعاتی در خصوص دلیل حضور این زن در محوطه این سازمان مشخص نیست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا اخبار حوادث تلگرام تبریز صبح جسد یخ زده یک زن فیلم عکس دختر مرد اخبار خراسان رضوی سردار سلیمانی حوادث مشهد قتل جسد قمه عون ابن علی صبح امروز یخ زده جسد یخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدهادی طهرانی‌مقدم اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی، بازدید از تمامی ابنیه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان در روز ۳۰ فروردین ماه رایگان است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: شعار امسال روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی با عنوان «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» انتخاب شده است و ایکوموس (شورای بین‌المللی ابنیه و محوطه‌ها سازمانی برای نگهداری و پاسداری از اماکن میراث فرهنگی در سراسر جهان) به کشور‌ها توصیه کرده که در این باره برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان بیش از ۱۶۰۰ بنا و محوطه تاریخی ثبت شده وجود دارد که در این روز برای بازدید عموم علاقه‌مندان به صورت رایگان دایر خواهد بود و راهنمایان نیز توضیحات لازم را ارائه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی کرمانشاه امروز رایگان است
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، امروز رایگان است
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • امروز بازدید از بنا‌های تاریخی کردستان رایگان است
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • مراسم رژه روز ارتش در تبریز
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز