Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی از احتمال تعیین حکم قانونی در قانون بودجه سال آینده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش پول نیوز، حمیدرضا فولادگر با اشاره به تکلیف قانونی تعیین شده در بودجه سال 98 برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: در بند (هـ) تبصره 2 قانون بودجه سال 98 قید شده که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با کشف قیمت در فرابورس تا پایان شهریورماه سال 98 واگذار شوند که این مهلت با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در نشستی در کمیسیون اصل 44 قانون اساسی تا پایان سال تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت باید نسبت به فروش برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال اقدام کند، ادامه داد: وزارت ورزش و برخی از کارشناسان سازمان خصوصی سازی نسبت به روش اجرای این قانون یعنی فروش برند دو باشگاه به صورت مجزا و کشف قیمت در فرابورس و فروش بلوکی آن انتقاداتی داشتند که مقرر شد این شیوه‌نامه دستخوش تغییراتی شود.

وی اضافه کرد: سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان به کمیسیون اصل 44 قول دادند که تا پایان سال، رسیدگی و حسابرسی به اموال دو باشگاه پایان برسد و فروش برند و نشان دو باشگاه نیز صورت گیرد.

فولادگر با بیان اینکه تا زمان بررسی بودجه 99 در مجلس به دولت مهلت خواهیم داد، افزود: در صورتی که وعده سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در این باره محقق نشد و حسابرسی دو باشگاه یا فروش برند انجام نگرفت، در بودجه سال 99 حکم جدیدی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جریان بررسی بودجه در صحن علنی مجلس، تعیین خواهیم کرد.

علت تعلل در واگذاری برند دو باشگاه چیست؟

به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی اظهار کرد: در حال حاضر نیز واگذاری برند دو باشگاه به این دلیل به تعویق افتاده که برند را نمی‌توان از اموال دو باشگاه تفکیک کرد؛ بنابراین در ابتدا شاید تصمیم بر این شود که به جای فروش برند، کشف قیمت از طریق فرابورس صورت گیرد و پس از آن نسبت به واگذاری دو باشگاه اقدام شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حمیدرضا فولادگر قانون اساسی باشگاه استقلال پرسپولیس برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سازمان خصوصی سازی برند دو باشگاه تا پایان سال قانون اساسی وزارت ورزش بودجه سال فروش برند کشف قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!

 به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، واگذاری دو تیم فوتبال بزرگ پایتخت توسط دولت قدمت بس دیرینه دارد و در این سال ها کمتر زمانی را پیدا می کنید که واگذاری این دو تیم تیتر یک رسانه ها نبوده باشد. در چند ماه اخیر اما این مسئله شدت گرفته است و این بار قرار است استقلال و پرسپولیس به دو بانک بزرگ کشور واگذار شوند! واگذاری که با حواشی رو به رو بوده است و نارضایتی های اهالی بازار سرمایه را نیز در پی داشته است. ماجرا چیست؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IXj

دیگر خبرها

  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند
  • بررسی احتمال واگذاری سرخابی‌های پایتخت به ۲ بانک
  • برند در سایه قانون