Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:09:36 GMT

سرقت گیتار ارسلان توسط کمک داور کره‌ای!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۱۷۷

سرقت گیتار ارسلان توسط کمک داور کره‌ای!

سعد الحارثی فعال توئیتری و خبرنگار فوتبال عربستان با سوت پایان بازی به پیروزی الاهلی کنایه زد.

به گزارش "ورزش سه"، الحارثی که با پست های جنجالی اش درباره فوتبال ایران شناخته می شود و در فوتبال ایران برای خود طرفدارانی جمع کرده است، به محض اتمام بازی با انتشار تصویری از داور بازی اینطور توئیت کرده: "لبیه یازولک !"

 

او در این توئیت با انتشار یک قلب سبز به نشانه رنگ پیراهن الاهلی و پرچم کره جنوبی به تشکر از کمک داور کره ای پرداخته که گل دوم استقلال که به زیبایی هر چه تمامتر توسط ارسلان مطهری به ثمر رساند، مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تصمیمی که هیچ یک کارشناسان داوری آن را تایید نمی کنند چرا که محمد دانشگر که به واسطه حضورش در محوطه جریمه در لحظه گل، این تصمیم گرفته شده، تاثیری روی دید دروازه بان نداشته تا باعث لغو شدن گل بشود.


جالب اینکه الحارثی به این توئیت بسنده نکرد و توئیت دیگری منتشر کرده و با کنایه نوشته: نفوذنا قوی جدًا فی الاتحاد الآسیوی (نفوذ ما در لیگ قهرمانان آسیا جدا قوی است!)

 

 

او این توئیت را روی تصویری از لحظه شوت ارسلان مطهری زده که از دوربین پشت گرفته شده و نشان می دهد دروازه بان الاهلی برای شیرجه به سمت توپ هیچ مانعی نداشته و صحنه را زیر نظر گرفته بود؛ کما اینکه او بعد از گل دیدنی مهاجم استقلال او اعتراضی به گل شدن توپ نداشته.

 

در پایان مسابقه و در شرایطی که وریا غفوری به سمت داور کره ای رفته تا از او بابت اشتباه کمکش گلایه کند، کارشناسان داوری در ایران نظرات مختلفی درباره این صحنه دادند که همه آنها روی اشتباه کمک داور اعتقاد داشتند.

 

در ادامه نظرات برخی کارشناسان ایرانی درباره صحنه گل دوم استقلال و مردود شدن عجیب آن از سوی کمک داور کره‌ای را مشاهده می‎کنید:

 

محمد فنایی:این ضربه از فاصله تقریباً 30 متری به ثمر رسیده است و این در حالی است که دروازه‌بان کاملاً اشراف و دید کامل به توپ داشت و درواقع عکس‌العملی نمی‌توانست از خود نشان دهد و این گل کاملاً در موقعیت درست به ثمر رسید.


سعید مظفری زاده:در دقیقه89 استقلال یک گل دیرهنگام زد و داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد، از دوربین پشت کاملا مشخص است دروازه بان کاملا صحنه را می دید و دانشگر تاثیر روی گل و توپ نداشت.


نوید مظفری:ارسلان مطهری به هیچ وجه جلوی دید گلر را نگرفته بود و داور در این صحنه کاملا مرتکب خطا شد.

 

برخی از کاربران توئیتری نیز با این پست‌ها به این سرقت عجیب از استقلال و شادی گل گیتاری ارسلان مطهری اشاره کرده‌اند:

 

 

 

 

استقلال تهران ارسلان مطهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ارسلان مطهری کمک داور کره ای ارسلان مطهری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم