Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، گادوین منشا که بعد از جدایی از پرسپولیس راهی استقلال شد تا آخرین یاغی اردوگاه سرخابی‌ها محسوب شود، با حضور در اردوی پرسپولیس پیش از جدال با الشارجه خبرساز شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت هفت بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی پارسایی، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین اردوی تیم ملی هندبال به مدت ۱۰ روز در شهر دهدشت و به میزبانی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.

وی افزود: در این اردو، «محمدحسین یوسفی، متین عادل‌منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی‌جو، حسین علمی‌خواه» هفت بازیکن نوجوان فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازیکنان در این اردوی برای شرکت در مسابقات و رقابت‌های قهرمانی آسیا که در مرداد ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ایران برگزار می‌شود از سوی اعضای کادر فنی تیم ملی به خوبی محک خوردند.

وی با اشاره به کیفیت خوب این اردو، تصریح کرد: دهدشت همیشه میزبان خوبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف بوده است.

پارسایی خاطرنشان کرد: تاکنون شهر دهدشت و تیم هدنبال فرازبام خائیز دهدشت در سالن اختصاصی هندبال (شهید باهنر) میزبان پنج دوره اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و نونهالان کشور بوده‌است.

کد خبر 746879

دیگر خبرها

  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی