Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ، در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان گفت: حرفه خبرنگاری بسیار سخت، مسئولیت آور و... است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: کار اصحاب رسانه بیان مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی، اقتصادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که این کار در نوع خود بسیار مشکل و دردسرساز می‌باشد، با این حال رسانه‌ها باید همیشه جانب انصاف را در نظر بگیرند و از حب و بغض‌ها دوری کنند.

این فرمانده نظامی بیان داشت: رسانه‌ها به نوعی چشم و گوش مسئولان هستند و می‌توانند در ارتقا سطح کمی و کیفی زندگی مردم نقش کلیدی داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: امروز عصر جنگ نرم است و در این جنگ کشته مشخص نیست و ناجوانمردانه افراد مورد هدف هستند، لذا برای در امان ماندن، همه باید سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنیم.

سردار حسینی تاکید کرد: رسانه‌ها با تعریف جایگاه مجلس و معرفی ویژگی نماینده دست پاک و مومن و دارای برنامه، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت و تشویق کنند تا مجلسی انقلابی در تراز انقلاب اسلامی با نمایندگان انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره انتخابات فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

جام جم آنلاین؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نادر دکتر نوروزی و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفتگو کردند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی دهد.

 

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونسیتی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و خوشبختانه همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می کنند.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار کرد: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد همه قدرت موشکی ایران نبود ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این میسر نبود مگر با کمک خداوند متعال.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در این دیدار اظهار کرد: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می کنند اما امنیت را می‌خواهند.

وی ادامه داد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت رسانی کنند چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می کند.

قنبری در پایان گفت: حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرد و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد