Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بذرپاش گفت: رسالت ما برای حرکت به سوی افق روشن در جامعه، تشکیل مجلسی مناسب با گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد بذرپاش شامگاه دوشنبه در جمع هواداران ابوالقاسم جراره یکی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز هرمزگان 

اظهار کرد: صحبت کردن در این شب‌ها و روزها که هر کلام آن مسئولیتی سنگینی را بر عهده آدمی می‌‌گذارد، بسیار سخت است و کسانی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که پایم کمتر به این مجالس باز می‌شود اما امروز آمده‌ام تا بگویم که رای شما به گزینه امشب، هر گناهی در جایگاه نمایندگی کند بر دوش من است و هر نیکی‌اش نیز صوابی بر پدر و مادر من خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی مردم ایران می‌گذرد و بیش از ۷۰ درصد جمعیت امروز متولد بعد از انقلاب هستند و پیران جمع ما (خالقان انقلاب اسلامی) در بسیاری بخش‌ها، پاسخ‌های خوب و قانع‌کننده‌ای برای جوانان در خصوص دوگانه‌های ایجاد شده در کشور ندارند.

این فعال سیاسی ادامه داد: قرارمان این دوگانه‌های درست شده نبود؛ قرارمان این نبود که مردم ما در شهرها حاشیه‌نشین شده و گرفتار فقر و بیکاری و تبعیض باشند. قرارمان این نبود که چهره فقر بر صورت کشور بماند.

بذرپاش با بیان این که جوانان امروز حق دارند که از خالقان انقلاب سوال کنند چه شد که به این‌جا رسیدیم، اظهار کرد: ایراد از انقلاب نبود چرا که امام و رهبری نقطه افقی را نشان دادند و کاروانی به سمت افق در حال حرکت است اما در این مسیر سنگلاخ‌هایی وجود دارد و عده‌ای ما را به انحراف و بیراهه بردند تا ما را از رسیدن به افق بازدارند.

عضو هیات رییسه مجلس نهم در همین زمینه توضیح داد: انقلاب همه هدفش برداشتن ظلم و بدی و کژی از سراسر ایران بود. ایراد از انقلاب و امام و رهبری نیست بلکه ایراد از آنانی است که به رای و اعتماد مردم خیانت کردند.

بذرپاش خاطرنشان کرد: باید از این به بعد متناسب با گام دوم و بر پایه توفیقات گذشته و تجربیات خوب قبل عمل کنیم و به سان همان شعوری که از خودمان در بدرقه سردار مقاومت نشان دادیم به صحنه بیاییم.

این نماینده سابق تهران با اشاره به رویکرد انقلابی قوه قضاییه و روحیه امید و تحول ناشی از تحقق عدالت در جامعه و رشد رضایتمندی اجتماع با یک تغییر در راس دستگاه قضایی، بیان داشت: اگر دوست داریم مسیر خدمت در کشور ادامه یابد، می‌بایست مجلسی در تراز انقلاب شکل بگیرد.

 

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس هرمزگان بندرعباس مهرداد بذرپاش گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم بهادر خواجه وند جعفری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در محل میدان ولایت شاهرود ضمن بیان اینکه از همان بدو پیروزی انقلاب دشمن بر این باور بود که این انقلاب به ثمره نخواهد رسید، ابراز داشت: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش خط بطلان بر همه ادعاهای دشمن زد که نمی‌توانند به هدف شوم خود یعنی انحلال ارتش دست یابند.

وی ضمن بیان اینکه پیوستن مردم به ارتش شتاب پیروزی انقلاب را رقم زد، افزود: دشمن بارها کوشید تا بتواند مانع از این پیوستگی شود اما تاکنون موفق نشده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار بابیان اینکه ارتش از همان بدو پیروزی در کنار مردم قرار گرفت، ابراز داشت: تا به امروز می‌بینیم که ارتش در همه عرصه‌های خدمت گذاری دوشادوش مردم ایستاده و این حضور همیشگی است.

خواجه وند جعفری ضمن بیان اینکه ۲۹ فروردین جانبازی و اثبات پیمان وفاداری برای دفاع از کیان اسلام و نظام است، تصریح کرد: شهید سپهبد قرنی در این مهم نقش بسزایی داشته است.

وی ضمن بیان اینکه امروز روز تولد دوباره ارتش و پاکسازی کشور از مستشاران خارجی است، افزود: ارتش انقلابی، مؤمن و کارآمد تا به امروز با تقدیم ۴۶ هزار شهید ارتشی همچنان کنار مردم و پای این نظام و انقلاب ایستاده است.

کد خبر 6080844

دیگر خبرها

  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • ارتش در کنار مردم است/ خط بطلان ارتش بر همه ادعاهای دشمن
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست