Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-16@06:41:54 GMT

امیدواریم سقف مشارکت را تجربه کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۳۱۹

امیدواریم سقف مشارکت را تجربه کنیم

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جمال عرف در حاشیه جلسه امروز شورای اقتصادی وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که در این جلسه برای انتخابات چه تصمیماتی گرفته شد؟ گفت: قرار شد گزارشی ارائه کنم برای چگونگی فراهم کردن تسهیل حضور مردم در انتخابات و این گزارش ارائه شد و دستگاه‌های ذیربط هم قول مساعد دادند که کار خود را به درستی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با توجه به آمارهای ارائه شده امیدواریم سقف مشارکت را تجربه کنیم، تاکید کرد: درباره مباحث تبلیغاتی هم مسائلی مطرح شد و این را تاکید می کنیم که درست است که در قانون شفافیت ماده ۱۲، ماده ۵۷ قانون انتخابات مجلس را نقض کرده، ولی کما فی السابق ماده ۶۵ قانون انتخابات مکررا تاکید دارد پس ما هم تاکید می کنیم باید هم نامزدها و هم هوادارها دقت کنند تخلفاتی صورت نگیرد که ما و ناظر مجبور به برخورد بر اساس ضوابط قانونی شویم.

رییس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: ما در این دوره ۵۷ میلیون ۹۱۸ هزار نفر واجد شرایط داریم که کمی بیشتر از ۲۹ میلیون هستند و ۲۸ میلیون ۸۰۰ هزار نفر هم زن هستند و ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر هم رای اولی هستند.

عرف در پاسخ به این پرسش که اقدامات این ستاد برای پیگیری موضوع افتتاح حساب و اعلام نماینده مالی از سوی هر کاندیدا به چه مرحله‌ای رسیده تاکید کرد: قرار است گزارشی درباره آمار افتتاح حسابها از سوی داوطلبان انتخابات، از سوی دبیر ستاد در روز چهارشنبه ارایه و موارد آن را هم پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره مصوبات اقتصادی این جلسه اظهار کرد: در این جلسه خودروسازان بزرگ کشور حضور داشتند و گزارش‌هایی ارائه کردند که مقرر شد بر اساس تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم رییس ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد

ایسنا/تهران دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک به‌منظور هماهنگی بین اعضا و کمیته‌های مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قرچک روز یکشنبه، ۲۶ فروردین  به ریاست حسین فخاری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات و با حضور میری زاده رئیس ستاد انتخابات و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فخاری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان دور اول انتخابات در شهرستان قرچک بیان کرد: اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری طبق قانون از وظایف برگزارکنندگان انتخابات است و تمامی اعضای ستاد انتخابات علاوه بر رعایت قانون، از این اصل دفاع کرده و آن را به سایرین توصیه کنند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به تجارب به دست آمده از اجرای دوره اول انتخابات در اسفندماه سال گذشته باید دقت نظر داشت تا با تلاش بیشتر، انتخابات بهتری در بیست و یکم اردیبهشت سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • :اشتراک نیترو دیسکورد تجربه جدیدی از گفتگو و هم‌بازی با دوستان
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود
  • ذوالنوری: مشارکت مردم در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود