Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم بر روی استفاده از ابزارهای رسانه ای سرمایه گذاری کرده است و آمریکا در کنار بخش اقتصادی و نظامی بر قدرت تبلیغات و فرهنگی تکیه کرده و رسانه‌ها از جمله سینمای هالیود نقش مهمی در این بین دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در شرایط جنگ نرم دشمن علیه کشور، باید در برابر دشمن که کارشان ایجاد فساد در فکر و اندیشه است ایستادگی کنند, افزود: دشمن جنگ روانی را به داخل کشور می‌کشاند و با تکیه بر رسانه های خود آنها را گسترش می دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امروز دیگر مرزهای رسمی برای اطلاع‌رسانی برداشته شده و اینترنت مرز و مکانی نمی‌شناسد و به همین جهت دسترسی‌ها در دنیا افزایش یافته است و از این رو کار رسانه‌ها دشوارتر از گذشته شده است.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه امروز شاهد جنگ دو تمدن و جبهه هستیم, یاداور شد: انسان باید بداند در کدام زمین بازی می‌کند و رفتار او به نفع کدام جبهه است چرا که یک زمین متعلق به دشمن است که راه آن مشخص است و در مسیر فساد قرار دارد و زمین دیگر راه خدا است که می‌خواهد انسان ترقی کند و به جایگاه خود برسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اینترنت تبلیغات زمین سرمایه گذاری نماینده ولی فقیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رسانه ها جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه خوانسار در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: سپاه پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی داد و صفحه جدیدی از اقتدار منطقه‌ای را رقم زد.
حجت الاسلام رسول خواجه کریمی افزود: پس از تلاش این رژیم غاصب با حمایت برخی از کشور‌های منطقه و آمریکا در مهار این حماسه که ناکام نیز ماندند دشمن عملیات فریب رسانه‌ای را آغاز کرده است.
وی افزود: نبود خسارات جدی به آنها و تهدید به عملیات در کشور جهت ترساندن مردم بخشی از این عملیات رسانه‌ای است.
رییس شورای فرهنگ عمومی خوانسار هم گفت: در حال حاضر وظیفه متولیان فرهنگی و فعالان فضای مجازی مقابله با این هجوم دشمن و اطلاع رسانی و معرفی این شاهکار عملیات‌های نظامی به مردم بویژه نسل جوان در کشور است.

دیگر خبرها

  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • بهم ریختن هیمنه ۷۰ ساله رژیم غاصب با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • ایران امروز قوی و مقتدر شده است
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین