Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@05:01:04 GMT

چه کسانی نبایدازتردمیل استفاده کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۵۰۹

یک متخصص آسیب‌های ورزشی درباره روش درست استفاده از تردمیل و عوارض آن برای برخی افراد توضیح داد. ناطقان: عارف سعیدی متخصص آسیب‌های ورزشی گفت:همانطور که می‌دانیم وسایل ورزشی همانند هر وسیله دیگر می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد، به عنوان مثال تردمیل وسیله ای است که در منزل قابل استفاده  بوده و با توجه به توانایی‌های فردی سرعت آن قابل تنظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعیدی افزود: از ضرر‌های استفاده زیاد تردمیل می‌توان به شرایط بیومکانیکی و میله‌های موجود در جلو و اطراف آن اشاره کرد که افراد هنگام حرکت و دویدن بر روی تردمیل از آن‌ها استفاده می‌کنند، در صورتیکه دست‌ها همانند پیاده روی معمولی در هنگام استفاده از تردمیل باید آزاد باشد و این یکی از عادات غلط در استفاده از  تردمیل است  و به سلامت فرد آسیب وارد می کند.

عارف سعیدی متخصص آسیب‌های ورزشی تصریح کرد: بیمارانی که مبتلا به آرتروز هستند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود که از تردمیل استفاده کنند، همچنین تمام افراد مواظب باشند وسایلی که برای بهبود سلامت ما در نظر گرفته شده اند؛ در صورت استفاده نادرست و بی رویه می توانند به ما آسیب وارد کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تردمیل ، استفاده ، عوارض

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تردمیل استفاده عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرتهران گفت: ۱۶ هزار ظرفیت برای پذیرش معتادان متجاهر ایجاد کردیم که علاوه بر معتادان متجاهر، افراد دارای منع پذیرش شامل افراد دارای صغر و کبر سن، اعصاب و روان، بیماران عفونی و دارای زخم باز و ترنس‌ها و دیگر افراد را در آن پذیرش کردیم. احمد احمدی صدر همچنین از جمع آوری ۲۶۴ محل تجمع آسیب دیدگان اجتماعی در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خبر داد و گفت: ۸۲ محل که ۵۰ تا ۳۰۰ نفر در آن تجمع می‌کردند، دیگر امروز وجود ندارد و ۱۸۲ محل هم با جمعیت تا ۵۰ نفر داشتیم که جمع‌آوری شد. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در خلازیر، میدان محمدیه، راه آهن و محدوده‌هایی از این قبیل مردم نمی‌توانستند، تردد کنند، اما با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، معتادان از این محدوده‌ها جمع آوری شدند. احمد احمدی صدر در ادامه با اشاره به اختصاص ۲۵ دستگاه خودرو برای جمع آوری کودکان کار در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت: یک ساختمان سه طبقه برای غربالگری کودکان کار اختصاص دادیم همچنین ظرفیتی ایجاد کردیم که خانواده‌های اتباع در آن فضا بخوابند و رد مرز شوند. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بر لزوم جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر تاکید کرد و افزود: اگر معتادان را جمع آوری کنیم و خرده فروشان جمع آوری نشوند، فایده‌ای ندارد، ساماندهی معتادان و خرده فروشان یک زنجیره به هم پیوسته است که باید با هم دنبال شود. مدیرکل سلامت شهرداری تهران هم در نشست امروز شورا گفت: به دنبال ایجاد دو ورزشگاه به‌جز ورزشگاه حضرت ابوالفضل برای افراد دارای معلولیت هستیم. حمید صاحب همچنین با بیان اینکه دیگر اقدام ما برای معلولان در حوزه حمل و نقل است، گفت: این توان وجود دارد که از تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر مدیریت شهری برای معلولان استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند
  • جزئیات بیشتر از کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران
  • پیشنهاد یک متخصص حوزه ترافیک؛ زمان پرداخت جریمه‌های رانندگی تغییر کند
  • این گیاه متخصص کاهش درد، بهبود خواب و تقویت حافظه
  • شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۲۸۰۰ نفر در طرح برخورد با آسیب‌های اجتماعی در تهران
  • استمرار گشت‌های آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۴
  • خطر در منطقه سلامت