Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرآیند بررسی سانحه سرنگونی هواپیمای اوکراینی در حال انجام است، گفت: بازخوانی جعبه سیاه این هواپیما با هماهنگی ایران و اوکراین انجام می شود. تاریخ انتشار: 22:38 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۴۱۳

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امشب در حاشیه بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی، درباره آخرین وضعیت بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی اظهارداشت: هنوز در فرایند بررسی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعبه سیاه فقط یکی از این موارد بررسی است و موارد دیگر هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها در حال انجام است، افزود: روز گذشته اوکراینی‌ها مدارک هواپیما را تحویل ما دادند که ممیزی می‌شود.  همچنین شواهد موجود روی زمین و دیگر موارد را بررسی می‌کنیم و اگر نتوانیم جعبه سیاه را بخوانیم با هماهنگی کشور اوکراین در کشور ثالث این کار انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه کار پیچیده‌ای نیست، گفت: از آن منظر که ما این تایپ هواپیما را در کشور نداشته‌ایم، امکاناتی در این حوزه نداشته‌ایم البته سازمان هواپیمایی کشوری امکاناتی در این حوزه تامین کرده است.

وی افزود: fdr هواپیما آسیب دیده است و نیاز به ترمیم دارد. 

اسلامی تصریح کرد: هیچ حساسیتی درباره جعبه سیاه نداریم و موضوع در کمیته بررسی سانحه توسط ایران و اوکراین در حال بررسی است و قطعا با هماهنگی این دو کشور تصمیم گرفته می‌شود که در صورت بروز مشکل در بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه این کار در کشور ثالث انجام شود.

بیشتر بخوانید طرح معامله قرن شکست خواهد خورد/ خلبان پرواز تهران- ماهشهر از کار تعلیق شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سانحه هوایی بازخوانی جعبه سیاه ایران و اوکراین راه و شهرسازی انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ولادیسلاو کوسینیاک کامیش» وزیر دفاع لهستان در اظهاراتی از آمادگی کشورش برای بازگرداندن برخی از اتباع اوکراین به این کشور خبر داد.

بر این اساس کامیش تاکید کرد که لهستان آماده است اوکراینی‌هایی را که موظف به انجام خدمت نظامی هستند، به این کشور بازگرداند تا مشغول خدمت وظیفه در ارتش اوکراین شوند.

وزیر دفاع لهستان تصریح کرد: به باور من بسیاری از لهستانی‌ها هنگامی که جوانان اوکراینی را در هتل‌ها و قهوه‌خانه‌ها مشاهده می‌کنند و از طرف دیگر میزان باری را که ما باید برای اوکراین به دوش بکشیم مشاهده می‌کنند احساس خشم می‌کنند.

در عین حال کامیش مشخص نکرد که ورشو چگونه می‌تواند این افراد را به اوکراین بازگرداند.

کد خبر 6088364

دیگر خبرها

  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟