Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@02:54:04 GMT

اعتراض رسمی استقلال به داوری دیدار الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۵۴۵

اعتراض رسمی استقلال به داوری دیدار الاهلی

تیم فوتبال استقلال در حالی در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد که ارسلان مطهری در دقیقه ۸۶ با یک شوت از راه دور دروازه الاهلی را باز کرد، اما کمک داور اعتقاد داشت که محمد دانشگر در منطقه آفساید بوده و، چون دید دروازه‌بان را کور کرده، پس گل مردود است.

در تصاویر تلویزیونی، اما مشخص شد که تصمیم داور و کمکش اشتباه بوده و گل استقلال سالم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه، مسئولان باشگاه استقلال که در کویت حضور دارند، تصمیم گرفته‌اند طی نامه رسمی به AFC، به داوری این دیدار اعتراض رسمی کنند. اعتراض استقلالی‌ها تنها به این صحنه اختصاص ندارد و آن‌ها معتقدند برخی سوت‌ها در جریان بازی نیز علیه استقلال بوده است.

یک تیم داوری از کره جنوبی قضاوت دیدار الاهلی - استقلال را برعهده داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!